[Patch Notes] Season 2

Dodane przez  PanSIlent 06.02.2015 (15:32)

Nowe skórki bogów

  • Primal Huntress Artemis
  • Jandroid Janus
  • Prizefighter Mercury
  • Jungle Beast Xbalanque (Wizualna poprawka)
  • Rage Bakasura (Nagroda za rozgrywki Ligowe)
  • Golden, Legendary i Diamond Ao Kuang


Nowe VoicePacki

  • Primal Huntress Artemis
  • Jandroid Janus
  • Prizefighter Mercury
  • Rage Bakasura (Nagroda za rozgrywki Ligowe)



Nowe skórki wardów I ikony graczy 

  • Ikona Smite Showcase
  • Ikona Valentine Player



Nowa rotacja

  • Hades
  • Agni
  • Apollo
  • Hercules
  • Thanatos



Aktualizacja kart

  • Slickshot Apollo
  • Standard Neith
  • Blue Lotus Ne Zha
  • Earthshaker Poseidon
  • Deathdealer Sobek
  • Standard Xbalanque
  • Jungle Beast Xbalanque


Nowe emotikony

  • Athena Furious
  • Bastet Dance
  • Cabrakan Dance, Clap, Wave
  • Chaac Dance
  • Hades Clap
  • Hel Wave, Clap
  • Kukulkan Dance
  • Kumbhakarna Dance
  • Nu Wa Clap
  • Scylla Special
  • Tyr Dance
  • Vamana Wave, Dance


Nowa mapa Conquest

Wraz w rozpoczęciem nowego sezonu zostaje wprowadzona nowa mapa Conquest, zawierająca
 

  • Zupełnie nowy wygląd mapy.
  • Poprawioną nawigację.
  • Poprawiono zachowania stworów.
  • Odnowiono Jungle oraz zasady gry (Podane niżej).
  • Samouczek Conquest został odświeżony.



Rozgrywki Ligowe

  • Nagrody za 1 sezon zostały rozdane.
     
  • Wszyscy gracze co uczestniczyli w rozgrywkach otrzymali ikonę adekwatną do swojej dywizji.
  • Gracze z dywizji Gold lub wyższej otrzymali skórkę Rage dla Bakasury.
  • Gracze z dywizji Platinum lub wyższej otrzymali ramkę która będzie widoczna podczas ładowania meczy.

 

Wraz z rozpoczęciem sezonu 2 możliwe jest wejście do gier Ligowych w druzynie składającej się z 2 osób.
 

  • Gracze mogą się różnić tylko i wyłącznie jednym poziomem dywizji (Gold III, Gold IV)
  • Na początku sezonu 2 będzie modyfikowany system MMR lig tak, aby obliczyć prawidłową ilość graczy w danych dywizjach. Gracze mogą doznać zjawiska „soft reset” i zostać przeniesieni dywizję wyżej bez obawy o degradację.
  • Na początku sezonu 2 gracze, którzy zostali przydzieleni do dywizji przed wprowadzeniem systemu kwalifikacji, będą mieli odświeżone kont aby mieli możliwość startu lig na równych zasadach. Dotyczy to graczy, którzy znajdują się w niskich dywizjach.
  • Graczom, którzy zaczęli grać mecze w podlidze Qualifying ale nie zostali przydzieleni do żadnej dywizji, zostanie dla nich zresetowany.



Ogólna rozgrywka

Zmiany w obozach na wszystkich mapach.

  • Wyjście z obozu, włącznie obozem Gold Fury i Fire Giantem nie oznacza już tego, że potwory będą nieśmiertelne i się uzdrowią do 100% życia. Zamiast tego będą leczyć się w tempie 10% swojego HP na 1 sekundę.
  • Potwory będące poza walką nie będą już otrzymywać obrażeń spoza obozu.
  • Nowy  obóz – Szybkość Ataku (purpurowy). Zapewnia +15% szybkości ataku, +15 magicznych obrażeń do ataków podstawowych oraz +12 fizycznych obrażeń do ataków podstawowych. Zastępuje on Speed Buff na wszystkich mapach oprócz mapy  Conquest. Będzie zlokalizowany na miejscu Mana Buff po stronie Duo Lane.

Zmiany w obozach na mapie Conquest

  • Mid Campy respawnują się dopiero w 3 minucie gry.
  • SpeedBuff zapewnia teraz tylko Szybkość Ruchu.
  • Damage oraz Speed Buff znajdują się wobec siebie symetrycznie na mapie.
  • Mana Buffy po stronie Duo Lane zostały zamienione na nowo wprowadzony buff.
  • Obozy otrzymał animację respawnu oraz reakcji na atak.
  • Miniony nie będą już atakowały stworów w Jungle.

 

Tytani

  • Nie otrzymają obrażeń ze źródeł znajdujących się poza zasięgiem.

 Fire Giant

  • Używa ataków w zwarciu jak i dystansowych
  • Używa zupełnie nowych umiejętności.

Wieże i Phoenixy

  • Naprawiono błąd związany z tym, że wieże oraz Phoenixy namierzały graczy zbyt szybko.

Mechanika Linii

  • Zasięg otrzymywania nagród za asystowanie minionom został zmniejszony z 80 do 60.
  • Czas otrzymywania nagród za asystę minionom po zadaniu obrażeń wrogim stworom został zmniejszony z 10s do 5s.



Nowe przedmioty

Achilles' Spear

  • Po aktywacji zyskujesz +30% Szybkość Ataku, +35% Lifesteal oraz +30% Szybkość Ruchu. Otrzymujesz jednak o 30% większe obrażenia ze wszystkich źródeł.
  • Koszt – 600.
  • Przedmiot wywodzi się z drzewka aktywa Sprint.

Bluestone Pendant

  • +15 Mocy Fizycznej, +90 Zdrowia, +5 MP5.
  •  Pasywnie – regeneruje 4% brakującej many co 5 sekund.
  • Koszt   800.
  • Jest to nowy przedmiot startowy polecany dla hunterów w roli ADC.

Celestial Legion Helm

  • Przedmiot otrzymał nową pasywkę.
  • Pasywnie Absorbuje jeden krytyczny cios. Efekt działa raz na 15 sekund. Otrzymujesz 40 mocy magicznej na 3 sekundy.
  • Koszt zmnieszony z 3250 do 2850.

Heartward Amulet

  • +60 Magicznej Ochrony, +300 Zdrowia.
  • Pasywnie Aura +20 Magicznej Ochrony, +20 MP5.
  • Koszt  2100
  • Przedmiot wywodzi się z drzewka przedmiotu Silver Talisman.

Lotus Crown

  • +60 Magicznej Mocy, +30 Fizycznej Ochrony , +20 MP5.
  • Pasywnie Wszyscy bogowie, którzy zostaną uleczeni zyskują +20 Fizycznej i Magicznej Ochrony na 5 sekund. Działa raz na 10 sekund.
  • Koszt – 2100
  • Przedmiot wywodzi się z drzewka przedmiotu Jade Mountain Helmet.

Runic Shield

  • Przedmiot otrzymał nową pasywkę.
  • Pasywnie Aura Magiczna Ochrona wrogów w zasięgu 55 stóp zostaje zmniejszona o 50.
  • Zmniejszono Magiczną Ochronę z +70 do +50.

Shield of Regrowth

  • Przedmiot otrzymał nową pasywkę.
  • +20 Fizycznej Mocy, +20 Fizycznej Ochrony, +10% redukcji CD
  • Pasywnie Po użyciu umiejętności leczącej otrzymujesz 25% Szybkość Ruchu na 2 sekundy.
  • Koszt  1800.

Shield of the Underworld

  • Po aktywacji odbijasz 40% wszystkich obrażeń jako obrażenia magiczne. Podczas działania nie możesz paść ofiarą Lifesteala.
  • Koszt  600.
  • Aktywka posiada własne drzewko.

The Crusher

  • +40 Fizycznej Mocy, +20 Fizycznej Penetracji
  • Pasywnie Każdy podstawowy atak w wieże oraz Phoenixy zapewnia stack który dodaje +6% Szybkość Ataku oraz +3% Szybkość Ruchu na 2 sekundy. Ilość stacków – 5.
  • Koszt  2300.
  • Przedmiot wywodzi się z drzewka przedmiotu Heavy Mace.


Zmiany w przedmiotach

Aegis Pendant

  • Usunięto redukcję obrażeń po zakończeniu niewrażliwości.

Ancile

  • Dodano bazowe 8% redukcji CD.
  • Redukcja CD za każdy stack zmniejszona z 0.25% do 0.2%

Asi

  • Teraz jest przedmiotem drugiego poziomu.
  • Koszt zmniejszony z 1850 do 1780.

Bloodforge

  • Koszt zmniejszony z 2625 do 2265.
  • Lifesteal zmniejszony z 20% do 15%.
  • Ilość stacków zmniejszona z 5 do 3.
  • Lifesteal za stack zmniejszony z 5% do 3%

Charged Bow

  • Zmiana pasywki Uruchamia łańcuch błyskawic co 4 ataki.
  • Zmniejszony Szybkość Ataku z +25% do +20%.
  • Zmniejszony koszt z 1350 do 1200.

Charged Morningstar

  • Fizyczna Moc zmniejszona z 25 do 20.
  • Mana zmniejszona z 200 do 150.
  • Koszt zmniejszony z 1715 do 1200.

Cloak

  • Nie zapewnia już Zdrowia.
  • Cena zmniejszona do 700.

Death's Toll

  • Usunięto 3% Szybkość Ataku.
  • Zwiększono Regenerację Zdrowia  z +5 do +6 za jeden atak bazowy.
  • Zmniejszono Rgenerację Many z +1.5 do +1 za jeden atak bazowy.

Doom Orb

  • Koszt zmniejszono z 1900 do 1790.
  • To przedmiot poziomu drugiego.

Draining Blade

  • Usunięto z gry.

Dynasty Plate Helm

  • To przedmiot poziomu drugiego.
  • Koszt zmniejszony z 1900 do 1750.

Eye of Providence

  • Poprawiono błąd z brakiem kwestii bogów przy stawianiu Warda.

Frostbound Hammer

  • Zdrowie zmniejszone z 400 do 300.
  • Dodano redukcję Szybkość Ataku o +15% za udany bazowy atak.

Greater Aegis

  • Nie można już użyć Aegisa będąc pod wpływem CC.

Greater Purification

  • Redukcja CC zmniejszona z 5 sekund do 3 sekund.

Hunters Bow

  • Usunięto z gry.

Hydra's Lament

  • Koszt zmniejszony z 2850 do 2150.
  • Zmniejszono Fizyczną Moc z +50 do +30.
  • Czas trwania pasywki zwiększony z 5 sekund do 8 sekund.
  • Czas odnowienia pasywki zmniejszony z 4 sekund do 3 sekund.
  • Zmniejszono skalowanie fizyczne z +50% do +25%.
  • Chybienie bazowym atakiem skutkuje utratą skalowania.

Hydra's Star

  • Koszt zmniejszony z 1400 do 1000.
  • Zmniejszono Fizyczną Moc z +30 do +20.
  • Czas trwania pasywki zwiększony z 5 sekund do 8 sekund.
  • Czas odnowienia pasywki zmniejszony z 4 sekund do 3 sekund.
  • Zmniejszono skalowanie fizyczne z +25% do +10%.
  • Chybienie bazowym atakiem skutkuje utratą skalowania.

 Ichaival

  • Teraz daje +10 Fizycznej Mocy.
  • Koszt zwiększony z 1650 do 1700.
  • To przedmiot poziomu drugiego.

Light Blade

  • Szybkość Ataku zwiększony z +10% do +15%.

Mark of the Vanguard

  • Zwiększono Zdrowie z 100 do 150.

Magi's Blessing

  • Koszt zwiększony z 2100 do 2250.
  • Usunięto 40% redukcji CC.

Odysseus' Bow

  • Nowe efekty dźwiękowe i wizualne.
  • Pasywnie Łańcuch błyskawic uruchamiany jest co 4 atak.
  • Cena zmniejszona z 2650 do 2450.

Polynomicon

  • Czas trwania pasywki zwiększony z 5 sekund do 8 sekund.
  • Czas odnowienia pasywki zmniejszony z 4 sekund do 3 sekund.
  • Zwiększono skalowanie magiczne z +50% do +60%.
  • Chybienie bazowym atakiem skutkuje utratą skalowania.

Protected Recall

  • Usunięto z gry

Pythagorem's Piece

  • Teraz wywodzi się z Talon Trinket.
  • Nie zapewnia już Many
  • Zapewnia +10% redukcji CD.

Qin's Sais

  • Zmniejszono wartość pasywki z 5% do 4%.
  • Zmniejszony Szybkość Ataku z +25% do +15%.

Radiant Orb

  • Usunięto z gry.

Smithy's Hammer

  • Koszt zwiększony z 1050 do 1300.

Spiked Shell

  • Usunięto z gry.

Spirit Robe

  • Zwiększono Fizyczna Ochronę z +10 do +40.
  • Zmniejszono Magiczną Ochronę z +55 do +40.
  • Nie zapewnia już Zdrowia.

Sovereignty

  • Fizyczna Ochrona zmniejszona z +65 do +55.
  • Zdrowie zmniejszone z 450 do 200.
  • Cena zmniejszona z 2550 do 2100.
  • Pasywnie Aura +20 Ochrony Fizycznej i +25 HP5.

Tower Shield

  • Przedmiot nie zapewnia już Magicznej Ochrony.
  • Fizyczna Moc zmniejszona z 30 do 20.
  • Koszt zmniejszony z 1500 do 1200.

Void Shield

  • Koszt zmniejszony z 2700 do 2600.

Watcher's Gift

  • Pasywnie Będąc w zasięgu 60 stóp podczas śmierci miniona zyskujesz +4 złota, 10 Zdrowia i 5 Many
  • Nie zapewnia już pasywnego przyrostu złota.

Winged Blade

  • Życie zredukowane z 350 do 300.

 Witch Blade

  • Przedmiot nie zapewnia już Szybkość Ruchu
  • Nie kumuluje się z innymi efektami redukcji Szybkość Ataku.

 

Zmiany w Butach Fizycznych i Magicznych

Fizyczne

Boots

  • +6% Szybkość Ruchu,

Combat Boots

  • +12% Szybkość Ruchu
  •  +10 Fizycznej Mocy
  • Koszt  900.

Warrior Tabi

  • +18% Szybkość Ruchu
  • +40 Fizycznej Mocy
  •  Koszt  1500.

Reinforced Greaves

  • +18% Szybkość Ruchu,
  • +15 Fizycznej Mocy
  • +100 Zdrowia
  • 30% redukcji CC.
  • Koszt   1400.

Ninja Tabi

  • +18% Szybkości Ruchu
  • +20 Fizycznej Mocy
  • +15% Szybkości Ataku
  • Koszt  1500.

Talaria Shoes

  • +18% Szybkości Ruchu
  • +10 Fizycznej Mocy
  • +28% Szybkości Ruchu
  • Pasywnie +25 HP5 regeneracji HP poza walką
  • Koszt  1500.

Magiczne

Shoes

  • +6% Szybkości Ruchu
  • Koszt  300.

Magic Shoes

  • +12% Szybkości Ruchu
  • +20 Magicznej Mocy
  • Koszt  900.

Shoes of the Magi

  • +18% Szybkości Ruchu
  • +65 Magicznej Mocy
  • +250 Many
  • Koszt – 1550.

Reinforced Shoes

  • +18% Szybkości Ruchu
  • +20 Magicznej Mocy
  • +100 Zdrowia
  • 30% redukcji CC.
  •  Koszt  1450.

Shoes of Focus

  • +18% Szybkości Ruchu
  • +30 Magicznej Mocy
  •  +15% redukcji CD.
  • Koszt  1500.

Travelers Shoes

  • +18% Szybkości Ruchu
  • +30 Magicznej Mocy
  • Pasywnie +28% poruszania się i +25 HP5 poza walką.
  •  Koszt  1400.


Bogowie

 

Ah Muzen Cab

  • Bazowa szybkość ataku została zwiększona z 0.92 do 0.95.
  • Szybkość ataku zwiększająca się co poziom została zwiększona z 1,35% do 1,7%.

 

Anhur

  • Bazowa szybkość ataku została zwiększona z 0.85 do 0.9.
  • Szybkość ataku  zwiększająca się co poziom została zwiększona z 1,5% do 1,7%.

 

Impale

  • Obrażenia z włóczni są od teraz zredukowane o 50% każdemu trafionemu wrogowi poza pierwszym uderzonym.
  • Koszty użycia zostały zwiększone z 70/75/80/85/90 do 70/80/90/100/110.

 

Ao Kuang

Water Illusion

  • Poprawiono błąd w którym klon nie pojawiał się na ustawieniach wysokich lub wyższych niż wysokie.

Dragon Call

  • Obrażenia zmniejszone z 40/60/80/100/120 do 30/45/60/75/90 za smoka.
  • Zwiększono magiczne skalowanie na podstawowych atakach z 28% do 30%.

King of the Eastern Seas

  • Naprawiono problem w którym umiejętność nie wchodziła w stan odnowy gdy Ao Kuang użył Aegis przed transformacją.

 

Aphrodite

  • Otrzymała nowe ikonki umiejętności.

 

Apollo

  • Bazowa szybkość ataku została zwiększona z 0.9 do 0.95.
  • Szybkość ataku  zwiększająca się co poziom została zwiększona z 1,5% do 1,7%.

So Beautiful

  • Obrażenia z tej umiejętności są zredukowane o 15% dla każdego kolejnego wroga po pierwszym uderzonym.
  • Zwiększono koszty użycia z 70/75/80/85/90 do 70/80/90/100/110.

Across the Sky

  • Ta umiejętność nie zapewnia dłużej podrzucenia wrogów.

 

Artemis

  • Bazowa szybkość ataku została zwiększona z 0.9 do 0.95.
  • Szybkość ataku otrzymywana co poziom została zwiększona z 1,2% do 1,4%.

 

Awilix

Feather Step

  • Od teraz może przeskakiwać nad zwierzętami.

 

Bastet

Pounce

  • Naprawiono błąd w którym powrotny skok mógł nakładać lub ściągać pasywkę (Open Wounds).

 

Chaac

Storm Call

  • Naprawiono literówkę w słowie „lighting”.

Rain Dance

  • Nie można zakończyć tej umiejętności gdy jest aktywna.

 

Chang’e

  • Naprawiono błędy w którym króliczek nic nie mówił gdy kupowaliśmy przedmioty.
  • Naprawiono błąd w którym nie było emotek gdy zniszczyliśmy wieżę/feniksa itp.

 

Cupid

  • Bazowa szybkość ataku została zwiększona z 0.92 do 0.95.
  • Szybkość ataku zwiększająca się co poziom została zwiększona z 1,5% do 1,8%.
  • Poprawiono nazbyt lśniące się oczy skórki Forest Nymph w lobby.
  • Poprawiono zawieszanie się animacji śmierci w podstawowej skórce.

Share the Love

  • Koszty użycia zostały zmniejszone z 60/65/70/75/80 do 50 na wszystkich poziomach.
  • Poprawiono opis w którym nie było uwzględnione, że pasywka zwiększa leczenie.

Fields of Love

  • Umiejętność nie powoduje już zmniejszenia czasu CC gdy ogłusza i hipnotyzuje w tym samym momencie.

 

Chronos

Stop Time

  • Umiejętność ta obniża szybkość ataku o 20% podczas spowalniania.
  • Umiejętność ta nie może być więcej oczyszczona poprzez odporność na spowolnienia i jest sklasyfikowana jako ogłuszenie.
  • Zwiększono cooldown z 16/15/14/13/12 do  18/17/16/15/14.

 

Hou Yi

  • Bazowa szybkość ataku została zwiększona z 0.85 do 0.9.
  • Szybkość ataku zwiększająca się co poziom została zwiększona z  1% do 1,2%.

Ricochet

  • Zwiększono szybkość pocisku.
  • Poprawiono literówkę w cooldown.

Divebomb

  • Hou Yi nie jest od teraz odporny na obrażenia i leczenie w trakcie lotu.
  • Zwiększono szybkość podczas lotu.
  • Hou Yi nie jest już nieruchomy podczas lądowania.

 

Hercules

  • Bazowa siła ataku została zmniejszona z 39 do 35.
  • Zmniejszono siłę ataku otrzymywaną co poziom z 2.25 do 2.

Strength From Pain

  • Zmniejszono otrzymywaną siłę fizyczną  z 30(+3  poziom) do 30 (+1  poziom).

 

Kukulkan

  • Poprawiono emotkę która wypychała go za ekran w trakcie lobby.

Wirhlwind

  • Czas trwania zwiększony z 2s do 2,5s.

 

Neith

  • Wzmocniono detale umiejętności na niższych ustawieniach graficznych.
  • Bazowa szybkość ataku zwiększona z 0.91 do 0.95.
  • Szybkość ataku otrzymywana co poziom została zwiększona z 1.4% do 1.6%.

Spirit Arrow

  • Ta umiejętność zadaje całe obrażenia dla wszystkich uderzonych przeciwników.

Unravel

  • Poprawiono widoczność dla przeciwników poprzez wzmocnienie efektów umiejętności.

World Weaver

  • Celownik będzie widoczny także gdy używamy trybu dla daltonistów.

 

Ne Zha

  • Poprawki efektów graficznych dla skórki Diamond gdy używamy umiejętności.

 

Nox

Siphon Darkness

  • Zwiększono czas odnowienia z  3s do 4s.
  • Zmniejszono skalowanie siły magicznej z 60% do 50%.

Night Terror

  • Czas używania tej umiejętności został zwiększony z 0,25s do 1s.
  • Znaczące aktualizacje graficzne i dźwiękowe podczas używania umiejętności.

 

Osiris

  • Bazowa szybkość ataku została zmniejszona z 1.1 do 0.95.
  • Szybkość ataku otrzymywana co poziom została zwiększona z 0,8% do 1,4%.

Judgement Tether

  • Poprawiono problem w którym życie oraz mana celów nie była obniżana w trakcie trwania umiejetności.

 

Poseidon

  • Poprawiono jego zanikający szlak wodny na który wpływ miały niektóre umiejętności.

 

Ra

  • Przywrócono jego stary portret.

 

Rama

  • Bazowa szybkość ataku została zwiększona z 0.92 do 0.95.
  • Szybkość ataku otrzymywana co poziom została zwiększona z 1,4% do 1,7%.

Astral Strike

  • Obrażenia tej umiejętności są zmniejszone do 75% dla wszystkich uderzonych wrogów poza pierwszym.

 

Sobek

Blessing of the Nile

  • Zwiększono otrzymywaną protekcję z 5 do 7 za stack.

Lurking in the Waters

  • Spowolnienie zwiększone z 15% do 15/20/25/30/35%.

 

Sylvanus

Wisps

  • Ta umiejętność od teraz ma wpływ tylko na bogów.

 

Ullr

  • Bazowa szybkość ataku została zwiększona z 0.92 do 0.95.
  • Szybkość ataku otrzymywana co poziom została zwiększona z 1,2% do 1,5%.

 

Vulcan

  • Poprawiono działko skórki Sentry które zawsze lśniły jakby były pod wpływem odporności na kontrolę tłumu.

 

Xbalanque

  • Bazowa szybkość ataku została zwiększona z 0,88 do 1.

Branching Bolas

  • Ta umiejętność nie będzie więcej dezaktywowana gdy będziemy pod wpływem CC.

 

Różne

  • Rekomendowane przedmioty zostaną zaktualizowane dla wszystkich bogów i będą lepiej dopasowywać się do właściwych strategii.
  • Poprawiono automatyczne kupowanie przedmiotów dla wszystkich bogów (jest to dopasowane do rekomendowanych przedmiotów).
  • Poprawiono rozdzielanie automatycznie umiejętności dla wszystkich bogów.
  • Australia dostanie kanał LFG nazwany „Looking for Group [OC]”.
  • Możesz filtrować bogów poprzez wpisanie ‘tag’ w wyszukiwarce by znaleźć ich według różnych kryteriów  np. Roman, Ranged.
  • Nazwy ustawień wideo zostały zmienione na minimum, low, medium, high, maximum.
  • Dodano opcję suwaka gamma w ustawieniach wideo.
  • Dodano nową opcję w ustawieniach wideo a mianowicie Shader Quality.
  • Wprowadzono możliwość automatycznego dopasowywania ustawień graficznych dla gry.
  • Poprawiono niektóre problemy z kolizjami na mapie Siege.
  • Naprawiono błędną informację która informowała o przegranej gdy gra zakończy się na match lobby.
  • Zmieniono „Creep damage” na „Minion damage” w końcowym podsumowaniu gry.
  • Naprawiono problem w którym gracze mogli się zalogować ponownie do gry w którą opuścili wszyscy gracze.
  • Zmieniono nazwę „Use Simple Targeting Aid” na „Use 2D ground target”.
  • Gracze z League qualifiers nigdy nie dostaną pierwszego wyboru, chyba, że wszyscy są z kwalifikacji.
  • Naprawiono bład w którym combat log nie wyświetlał najświeższych informacji.

 

 

Obserwator

  • Kamera na początku będzie zwrócona w stronę fontanny Chaosu.
  • Reorganizacja skrótów klawiszowych.
  • Poprawiono błędny zasięg wardów  podczas klikania na nie.
  • Gdy Tytan będzie miał poniżej 25% HP jego pasek życia nie zmieni się na żółty.

 

Komentarze (54) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1424)
Fiu, sporo tego. Miłego czytania.
06.02.2015 (15:33)
avatarCeglus (229)
Bóg zapłać
06.02.2015 (15:58)
avatarAvanimus (26)
Jessss duo rankedy jak długo na to czekałem *-* ograniczenie jedno ligowe spore ale da się to jakoś przeżyć :3
06.02.2015 (16:14)
avatarkiogu1 (608)
Janus-glados , oldschoolowy merc i arte z triceratopsem. Nic nadzwyczajnego, tym bardziej, że o arte i mercu wiedzieliśmy wcześniej.
06.02.2015 (17:00)
avatarRyszardzislaw (305)
A tutaj przedstawiam kolejne już, rozwinięte informacje na temat Bellony.
http://smitedatamining.com/smite-datamining-medusa-bellona-extra-info/
Nie jest jednak nigdzie napisane, czy wyjdzie ona w najbliższym patchu, więc myślę, że jednak na nią jeszcze poczekamy..
PS. Czy tylko ja zauważyłem, że KAŻDY warrior prócz odyna i ozyrysa może się healować?
06.02.2015 (18:15)
avatarTakiJeden (65)
Niby tak, ale w zamian ich ulty powodują redukcję leczenia u innych bogów o 100 % :)
06.02.2015 (18:49)
avatarWonlann (212)
Nwm czy to błąd ale dwie skórki do xby nazywają się tak samo :V Do tego nie ma obrazka do standard neith
06.02.2015 (19:02)
avatarPanSIlent (1424)
Spokojnie, nie jest to błąd.
A co do neith, to nie ma, bo nie znalazłem dobrego i wysokojakościowego obrazu karty.
06.02.2015 (19:06)
avatarWonlann (212)
A tak skórka do xby co jest w nowych skórkach nie powinna być w aktualizacji krat :D?? xd Do tego jak tam pisze "Standard Xbalanque" to nie jest przypadkiem recolor a nie standard :P
06.02.2015 (19:13)
avatarRyszardzislaw (305)
A oto i zwykli Szibalankie i Nif.
http://smitedatamining.com/wp-content/uploads/2015/02/T_Xbalanque_Default_Card.jpg
http://smitedatamining.com/wp-content/uploads/2015/02/T_Neith_Default_Card.jpg
06.02.2015 (19:35)
avatarRyszardzislaw (305)
Nie zauważyłem, że oba Szibalankie są podane, jest jedynie błąd w kolejności ich, podany jako zwykły w istocie jest jungle beastem, a jungle beast jest zwykłym. ;)
06.02.2015 (19:38)
avatarKarleManate (80)
Krócej być nie moglo -.-?
06.02.2015 (20:07)
avatarm4rain (93)
każdy hunter zwiększona szybkośc ataku a AMC najbardziej. Teraz z ulami na 5 poziomie chyba cały czas bedzie 2,5! i dobrze ze HOI zwiekszyli bo jego atak spid byl naprawde zenujący :D
06.02.2015 (20:45)
avatarPanSIlent (1424)
Dobra, poprawione. Wiedziałem, że coś pomylę :)
06.02.2015 (21:15)
avatarNukL3 (513)
Byl temat wczesniej bodajze 3-4 tyg wczesniej kiedy moderatorzy pytali sie co nam jest potrzebne wiecej na tej stronie? Oceniane komentarzy, top komenatrzy, jesli jakis komentarz mial za duzo minusow to nie byl pokazywany etc. Mozliwosc edytowania komentarzy. Ae ch*j tym. Czy ja mam sie logowac za kazdym razem jak opuszcze ta strone? Robicie z ludzi debili? Mozecie w ogole zaczac robic cos z ta strona?
06.02.2015 (23:24)
avatarShirei (1313)
Strona jest zmienia... Wydaje mi się, że od bodajże... 26 stycznia? Jednak nie możemy wprowadzać wszystkiego na bieżąco, bo jeśli zrobimy jakiś błąd, to wszystko może się sknocić. Więc jeśli dobrze mi wiadomo, to prace są przeprowadzane w innym miejscu, aby potem gotowe zostały wprowadzone tu.
06.02.2015 (23:31)
avataradasm95 (200)
Na początku sezonu 2 gracze, którzy zostali przydzieleni do dywizji przed wprowadzeniem systemu kwalifikacji, będą mieli odświeżone kont aby mieli możliwość startu lig na równych zasadach. Dotyczy to graczy, którzy znajdują się w niskich dywizjach.
W NISKICH? Tzn. w jakich?
07.02.2015 (10:09)
avataraditirex (1069)
1 skin na 3 można kupić, czyli janusa za 400 (cieszmy się!) a reszta jest jako specjalna promocja. Czekamy na skrzynki chłopcy żeby dostać skina do merca lub do artemisXD
w ogóle z platyny 4 wszedłem do platyny 2 tak z dupy wie ktoś o co chodzi czy to kolejne problemy hi rezu?
07.02.2015 (10:43)
avatarPanSIlent (1424)
adasm95 - Niesławny Bronze V lub te nieco wyżej.
Nie do końca wiem, jak to działa, nie bawię się w Ligówki.

NukL3 - nowa wersja portalu jest tworzona na osobnej bazie zupełnie od zera tak, aby obecny portal był nienaruszony.
Ogranicz epitety, bo roboty jest sporo. Dlatego to długo trwa.

Jeśli chodzi o problemy - parę dni temu usunąłem 23.000 fałszywych kont założonych przez znudzonych gimbów z konkurencji. Możecie mi mówić Archaniele. http://i.imgur.com/7npH4Sr.jpg
Każdy ma jakoś określone obowiązki i stara się je wykonywać najlepiej jak umie. Nawet Ball, pomimo tego, że nie umie czytać :)
07.02.2015 (10:47)
avatarTakiJeden (65)
To ta strona ma jakąś konkurencję? xd Szukałem na wujku google i wasza strona najlepiej się prezentuje. Jest jeszcze jakaś Smite Polska, ale jest nieaktualna :d
07.02.2015 (13:49)
avatarPanSIlent (1424)
Tak, Fanpage i Forum Smite: Polska uważają się za lepszych od nas, itd... Chociaż po ostatniej akcji widać komu się pali grunt pod nogami.
Po remoncie strony, wprowadzeniu wielu nowości i zapewnieniu dobrej współpracy z samym Hi-Rezem to nie będzie na nas mocnych :)
07.02.2015 (14:34)
avatarkiogu1 (608)
Buff arte i amc. Ok, ale po co jeszcze buff dla neith i ramy? I jeszcze ten "genialny" nerf oziego.
07.02.2015 (14:44)
avatarnezcha (37)
W takim razie nie mogę się doczekać nowej wersji strony. ^^ Mam tylko jeszcze jedną sugestię. Może można byłoby wprowadzić opcję "ulubione buildy" bo wchodzenie w panel kazdego boga i szukanie danego buildu jest trochę czasochłonne.
A tak jeszcze a propos zmian w sezonie 2. Nie wiem czy widzieliście nowy skin dla janusa. Mam wrażenie, że Hi-rez zmienia styl graficzny w Smite. Staje się jakiś taki bardziej, hmm komiksowy, albo bajkowy. Nie jestem pewien czy to zmiana na korzyść. Widoczne jest to właśnie w wyżej wspomnianym skinie, a także w nowych teksturkach conquestowych. Co o tym myślicie?
07.02.2015 (20:58)
avatarPanSIlent (1424)
Spoko, odnotowane.
Co do stylu graficznego - na Reddicie kraży petycja, aby spuścili łomot grafikom i przywrócili stary wygląd UI. Jest zbut futurystyczny i nie pasuje do Smite'a.
Tu możesz przekazać swoją opinię o nowym UI. Większość głosów jest negatywna.
Bo po co zmnieniać coś co jest dobre?
07.02.2015 (22:36)
avatarnezcha (37)
No właśnie, strasznie takie science fiction się zrobiło. A smite to przecież bogowie z mitologii, a nie ufoludki :D O ile sama mechanika, może jeszcze być (choć chyba szybciej jest się odnaleźć w obecnej wersji) to wygląd zdecydowanie mi się nie podoba. Za dużo niebieskiego i czarnego.
07.02.2015 (23:26)
avatarOm3nov (348)
A mnie bardzo podoba się nowy interfejs gdyby jeszcze przyciski były trochę mniejsze. Teraz wszystko jest na swoim miejscu można to sobie łatwo przejrzeć bo ten na siłę postarzany interfejs mnie trochę drażni może byłby znośny gdyby miał takie funkcje jak ten nowy ale zachowaliby stary wygląd.
08.02.2015 (9:27)
avatarOm3nov (348)
Swoją drogą nie wiem po co buff AMC bo zawsze jak jest w moim albo przeciwnym teamie to ma największy feed.
08.02.2015 (13:29)
avatarRyszardzislaw (305)
Hi-Rez gdy kogoś (lub coś -przedmioty) nerfi/buffuje, robi to tylko na potrzeby ligówek, zwykłe mecze ich nie interesują. Nie chcą aby, na daną rolę był tylko jeden build i się stale powtarzał, nie chcą też, żeby na jednej roli powtarzała się ta sama postać. Na ten przykład na duo jako adc w ligówkach na 10 meczy tylko w 1 nie zobaczysz anhura, apolla albo ramy. Hi-Rez by zwiększyć różnorodność grywanych bogów na ligókach wpadło na pomysł, żeby buffnąć pozostałych adc, ale nie tędy droga. Wciąż będą rzadziej wybierani, bo nie mają tak dobrego escapu (albo nie mają wcale) jak Ci 3 wyżej wymienieni.
08.02.2015 (14:36)
avatarMissRedhead (148)
Alleluja, buff Artemis, nowe karty recolorow Posejdona, Sobka i Xabala. Stare są tak beznadziejne, że aż oczy bolały.
Szkoda tylko, że skina Artemis nie będzie można kupić ;(

Teraz tylko ogarnąć te wszystkie przedmioty i zmiany, dużo tego.
08.02.2015 (15:42)
avatarToniaS (202)
A co do owej mapy, to wie ktoś co teraz co będzie się robiło na początku rozgrywki, kiedy mid campy respią się dopiero w 3 minucie?
08.02.2015 (16:18)
avatarShirei (1313)
Zapewne mid będzie szedł z solo na reda i blue, a jungler z ADC i Suppem na speea i blue. Jest ich trójka, więc szybciej zrobią buffy i w tym czasie jungler przejdzie na solo lane lub zgankuje mida. - Nie wiadomo, czy się to sprawdzi w stu procentach, ale to najprawdopodobniejszy scenariusz. Teraz red jest po jednej stronie, a speed po drugiej, więc zawsze wiadomo gdzie jest przeciwnik na start. Jak się ma team dobry w early game, to polecam gankowanie.
08.02.2015 (16:24)
avatarToniaS (202)
I teraz wyobrazcie sobie, że ktoś zrobił sobie przerwe na pare miesiecy ze Smite, i po patchu sobie zagra a tu taki zonk :D
08.02.2015 (17:06)
avatarkiogu1 (608)
Co do kolejnych skinów:
http://smitedatamining.com/?p=1018
Pod spodem w random macie podane pojęcia, i jestem prawie pewny że :
luchadore będzie skinem a'la wrestling, zeus exclusivem dla xboxa a mercenery jak nazwa wskazuje skinem najemnika.
Arena bore i lion to nowe rzeźby/miniony/cokolwiek na arenie. (może gdy mówili o odświeżeniu innego trybu niż conqest nie chodziło o just a o arenę?)
08.02.2015 (17:10)
avatarkiogu1 (608)
Medusa będzie mieć ult "czasowy jak cabrakan czy anub"
1 skill stackujący się, 2 dystansowy i szarże.
08.02.2015 (17:15)
avatarkiogu1 (608)
Co do przerwy to kiedy ja wróciłem po pół roku i okazało się, że wyszło z 15 bogów, conqest zmienionoznerfiono wszystkie stare postaci, to ucieszyłem się, że nie gram ligówek.
08.02.2015 (17:17)
avatarPanSIlent (1424)
Tak mocno czytając zmiany i przeglądając opinie graczy na Reddicie to również mocno rozważam czy aby an pewno chce mi się grać w Ligówki.
08.02.2015 (17:20)
avatarCeglus (229)
Mam pytanko ta cała Meduza kiedy wyjdzie?
08.02.2015 (23:12)
avatarShirei (1313)
Nie wiadomo.
09.02.2015 (0:54)
avatarM4jorek (3)
Spieprzyli ten nowy wygląd. Wygląda to jak w starcraft :/
11.02.2015 (13:29)
avatarRyszardzislaw (305)
Wam też się tak strasznie długo naprawiał Smite? :O Bo mi już ponad godzinę, a od około 10 minut zatrzymało się na 29,6%..
11.02.2015 (18:21)
avatarvasper (27)
@up,
Cała ta naprawa polega na tym, że pełna instalka (cała gra) ściąga się od nowa :D A żeby było śmieszniej, nie masz pewności, czy po jej zakończeniu gra będzie działać poprawnie. Także lepiej odinstaluj Smajta i ściągnij wszystko od początku.
11.02.2015 (18:53)
avatarRyszardzislaw (305)
A, właśnie w sumie podejrzewałem, że ma to powiązanie z moim netem, oglądałem sobie Wikingów jak gdyby nigdy nic, ale cuś wolno się ładowali, tak więc znam już przyczynę. :D Przestałem oglądać, reperowanie przyśpieszyło, więc już poczekam, najwyżej rano się jutro odpali do pobierania od nowa. W każdym razie dzięki. :D
11.02.2015 (19:08)
avatarMichalM (88)
Jak bywało często tak i teraz - Smite po tej aktualizacji zacina się i w ogóle wygląda gorzej. Rozumiem, że to dzień "pacza" ale czemu co chwila kogoś nie łączy do gry lub przerywa mecz? Czy tak trudno coś dopracować - prosty przykład, wyświetla mi się okienko z potwierdzeniem dołączenia do meczu i co? Oczywiście klikam 10000000 razy i nic się nie dzieje > dezerter.
11.02.2015 (19:46)
avatarGlacio (553)
Ta gra z patcha na patch jest gorsza, a nie lepsza. Wygląda obrzydliwie.
11.02.2015 (20:14)
avatarToniaS (202)
Mi tam się ściągnęło w jakieś 20 minut ^^ baj de łej kupiłem sobie hunter's chest i mi wyleciał lil' devil ;____;
11.02.2015 (20:19)
avatarMichalM (88)
Jeśli chodzi o "naprawę" to w ogóle lepiej tego dziadostwa nie ruszać - mi często wystarczało w services.msc uruchomić ręcznie usługę Hi-Rez Studios Authenticate... ręcznie.

PS
Widzieliście w ikonach gracza "gay pride"? Czemu nie ma w takim razie "hetero pride"? Naprawdę miałem Hi-Rez za mądrzejszych... Koniec z dofinansowywaniem.
11.02.2015 (20:26)
avatarvasper (27)
Przecież ta ikona jest chyba od samego początku, od kiedy zdecydowali się wprowadzić takie coś do profilu gracza, więc nie wiem o co to halo...
11.02.2015 (20:57)
avatarOm3nov (348)
Ktoś coś pisał o możliwoś i grania duo lig? Od kiedy to będzie? I czy tylko ja nie mam nowej karty Neith?

To nowe UI mi się bardzo podoba (pomijając kwestie graficzne bo to każdy ma inny gust) jest dla mnie dużo bardziej przejrzyste/czytelne.
11.02.2015 (21:43)
avatarxxTrinaPLxx (152)
Myślę, że ludzie mega się przyzwyczajają do rzeczy i boją się, albo nie lubią zmian, stąd te płacze i lamenty jak tylko coś się ma zmienić nawet jeśli ma się zmienić na lepsze. Ja też byłam sceptycznie nastawiona do nowego UI ale wystarczyło popatrzeć na niego kilka razy oglądając PTS i już mi się zaczął podobać :) Ps. Jeśli coś nie idzie do przodu ( nie zmienia się) to się automatycznie cofa bo cały świat się zmienia to i smite nie może stać w miejscu :) Dla mnie zmiany ok, wszystko wyjdzie w praniu :) cieszę się, że dzieciaki, które od dłuższego czasu jadą na jednym buildzie będą musiały choć odrobinkę pogłówkować i wymyślić nowy jeśli wypadły im itemki ;D
11.02.2015 (22:41)
avatarDeggsy (38)
Jak dla mnie nowy wygląd menu na +/mapa duzy+ szczegołnie solo lane mi sie podoba.Ja nie miałem zadnych problemów jak na razie z grą.Wszystko sie sciągło zainstalowało żadnych DC wszystko pięknie ładnie.
11.02.2015 (23:06)
avatarCeglus (229)
ścina mi grę...
11.02.2015 (23:18)
avatarBallcadeias (1271)
Ja się ciesze z powrotu kuku i xbali na ligsy
11.02.2015 (23:39)
avatarxxTrinaPLxx (152)
Przed chwilą był dev talk/patch notes na twichu i pokazali bellonę, wygląda extra! Aż już bym chciała nią pograć :D podobno ma być dostępna do testowania na pts możliwe już dziś ;)
18.02.2015 (22:38)
avatarL4s3c7k4 (49)
http://www.twitch.tv/smitegame/b/626564694 tutaj link jakby ktos chcial
18.02.2015 (23:30)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!