[Patch Notes] Sezon 3, powtórka z rozrywki

Dodane przez  PanSIlent 02.02.2016 (11:56)

 

Hi-Rez zrobił duuuże bubu. I teraz trzeba to poprawiać.

 

RELIKTY

 

 

  • Purification
    • Zwiększono obronę przed CC z 1s do 2s.
    • Curse
      • Zwiększono CD z 120s do 150s.
         
  • Glowing Emerald Tree
    • Emerald Talisman
      • Zmniejszono HP5 z +20 do +15.
    • Gauntlet of Thebes
      • Zmniejszono HP5 z +25 do +15.
      • Zmniejszono Zdrowie z 400 do 350.
         
  • Frenzy:
    • Relikt usuwa Disarm

 

BUGI

 

 

  • Poprawiono błąd w którym miniony nie mogły atakować wież.
  • Poprawiono błąd w którym Sprint miał 120s CD zamiast napisanych 140.
  • Poprawiono błąd w którym gracz nie mógł kupić różnych przedmiotów z drzewka Katany.
  • Poprawiono błąd w którym Heartseeker był klasyfikowany w przedmiotach startowych.
  • Poprawy nazw nowych skórek.
  • Aktualizacja opisu Blinka.
  • Aktualizacja opisu Heartseekera, aby informowała o Szybkości Ruchu.
  • Zmieniono opis Masamune z "Cele" na "Bogowie".
  • Aktualizacja opisu Scouta.

 

OGÓLNE

 

 

  • Dodano Ramkę Ligową Sezonu 2
  • Aktualizacja rekomendowanych przedmiotów dla bogów.
  • Nowe ikonki
    • Wszystkie nowe przedmioty otrzymały nowe, unikalne ikony.
  • Tutorial
    • Poprawiono małe błędy na Mapie Joust.

 

JOUST

 

 

  • Obozy spawnują się po upływie 180s.
  • Demoniczny Król Byk "wyłączy" pierwszą najbliższą strukturę, zamiast obu.
  • Zdrowie Demonicznego Króla Byka zwiększone z 1700 do 1900.
  • Dodano globalny licznik odmierzający czas po śmierci Demonicznego Króla Byka.
  • Zegary dla obozów na Joust mają teraz swój własny obraz.
  • Dodano pasek życia dla Demonicznego Króla Byka.
  • Poprawiono animację ataków Order Tytana na Joust.

 

CONQUEST

 

 

  • Usunięto Speed Buff z Żywiołaków Ognia.
  •  Żywiołaki Ognia pojawiają się teraz przez cały mecz.
  • Poprawiono błąd w którym zwierzęta w dżungli unosiły się w powietrzu bądź stały w pozycji T.
  • Skorygowano otrzymywane XP dla obozów w dżungli.
    • Zwiększono otrzymywane XP za zabicie Dużych Cyklopów z 136 → 150.
    • Zwiększono otrzymywane XP za zabicie Małych Cyklopów z 23 → 30.
    • Zwiększono ilość otrzymywanego złota za Żywiołaki Ognia z 13 → 15.
  • Poprawiono ścieżkę lotu Złotej Furii na początku meczu.
  • Poprawiono niektóre problem z kolizjami na mapie.

 

PRZEDMIOTY

 

 

  • Celestial Legion Helm

 

  • Zmniejszono koszt z 2350 →  2300

 

  • Chronos Pendant

 

  • Zmniejszono Cooldown Reduction z 25% → 20%

 

  • Cloak of Unrelenting Sorrow

 

  • Zmniejszono koszt z 3600 →  3100.
  • Poprawiono efekty wizualne gdy włącza się aktywka.

 

  • Demonic Grip

 

  • Zmniejszono ilość  stacków z 6 →  4.
  • Zwiększono zredukowanie obrony z 6% →  8%.

 

  • Doom Orb

 

  • Zwiększono koszt z 1790 →  2050.

 

  • Dynasty Plate Helm​

 

  • Zwiększono Magiczną Siłę z 40 →  50.
  • Zmniejszono koszt z 1750 →  1700.

 

  • Enchanted Spear

 

  • Zwiększono koszt z 1400 → 1700

 

  • Executioner

 

  • Zmniejszono liczbę stacków z 6 →  4.
  • Zwiększono zredukowanie obrony z 6% →  8%.

 

  • Genji’s Guard

 

  • Dodano unikalne efekty wizualne dla tego przedmiotu.
  • Zmniejszono koszt z 2600 →  2400.

 

  • Heartseeker

 

  • Stacki teraz będą konsumowane tylko gdy umiejętność skutecznie zada obrażenia.
  • Dodatkowe skalowanie obrażeń z umiejętności jest aplikowane jako drugie uderzenie (pojawiaja się druga wartość zadanych obrażeń).
  • Zmniejszono szybkość poruszania się z 15% →  10%

 

  • Imperial Helmet

 

  • Zmniejszono koszt z 750 →  700.
  • Zwiększono Fizyczne Protekcje z 10 →  20.

 

  • Jade Mountain Helm

 

  • Zmniejszono koszt z 1250 →  1200.
  • Zwiększono Fizyczne Protekcje z 20 →  30.

 

  • Magi’s Blessing

 

  • Zmniejszono czas odnowienia pasywki z 90s →  70s.

 

  • Masamune

 

  • Zmniejszono koszt z 2400 →  2200

 

  • Oni Hunter’s Garb

 

  • Stacki z tego przedmiotu będą teraz się poprawnie usuwać gdy sprzedamy ten przedmiot.

 

  • Runeforged Hammer

 

  • Zaktualizowano opis przedmiotu by poprawnie ukazywał jego pasywkę.

 

  • Shoes of Focus

 

  • Zmniejszono Cooldown Reduction z  15% → 10%

 

  • Soul Stone

 

  • Stacki teraz będą konsumowane tylko gdy umiejętność skutecznie zada obrażenia.
  • Dodatkowe skalowanie obrażeń z umiejętności jest aplikowane jako drugie uderzenie (pojawiaja się druga wartość zadanych obrażeń).

 

  • Spear of Desolation

 

  • Zmniejszono Magiczną Penetrację z 30 →  20.
  • Zmniejszono Magiczną Siłę z 130 → 120.
  • Zwiększono koszt z 3700 → 3800.

 

  • Spectral Armor

 

  • Zmniejszono koszt z 2300 → 2100.

 

  • Spirit Robe

 

  • Zwiększono Redukcję Kontroli Tłumu z 10% →  20%.

 

  • Stone Cutting Sword

 

  • Zmniejszono koszt z 3100 →  2900.

 

  • Wind Demon

 

  • Zmniejszono koszt z 2800 → 2600.

 

  • Winged Blade

 

  • Usunięto Cooldown Reduction z tego przedmiotu.
  • Dodano 20% Redukcji Kontroli Tłumu.

 

BOGOWIE - BALANS/POPRAWKI

 

 

Amaterasu

Divine Presence

  • Zmniejszono leczenie z 20/30/40/50/60 → 15/25/35/45/55.

 

Arachne

Web

  • Zmnieniono dodatkowy bonus do szybkości ruchu z 10/20/30/40/50% → 40% na wszystkich poziomach.

 

Ares

No Escape

  • Ta umiejętność nie zwiększa od teraz długości ogłuszenia za każdego przyciąganego wroga. Zwiększono czas odnowienia z 90s → 100s.

 

Hades

Devour Souls

  • Zmniejszono podstawowe leczenie z 30/40/50/60/70 → 25/35/45/55/65

 

Janus

Passages (Passive)

  • Zmniejszono dodatkowe skalowanie z 25% → 15%

 

Khepri

Abduct

  • Zmniejszono czas przyciągania z 1.5/1.7/1.9/2.1/2.3s → 1.5/1.6/1.7/1.8/1.9s

Rising Dawn

  • Zwiększono Redukcję Obrażeń z 5/10/15/20/25% → 10/15/20/25/30%

 

Kukulkan

Slipstream

  • Od teraz oczyszcza z spowolnień w momencie aktywacji.

Zephyr

  • Zmniejszono koszty użycia z 70/80/90/100/110 → 70/75/80/85/90.

 

Kumbhakarna

Epic Uppercut

  • Zwiększono czas odnowienia z 60s → 90/85/80/75/70s

 

Mercury

Fastest God Alive (Passive)

  • Zmniejszono bonus dla siły fizycznej z przedmiotów dających szybkość poruszania się z 30% →25%.
  • Zmniejszono bonus dla siły fizycznej na następnym podstawowym ataku z przebiegniętego dystansu z 75% → 50%.

 

Nemesis

Scales of Fate (Passive)

  • Od teraz poprawnie stackuje się 4 razy, a nie 3.

 

Scylla

Ogólne

  • Poprawiono błąd, w którym opcje ważnych momentów mogły się zepsuć, gdy Scylla była w formie ulta.

 

Sol

Stellar Burst

  • Ta umiejętność od teraz nie jest notowana jako podstawowy atak i nie będzie aktywować pasywek dla niego przeznaczonych (np. Polynomicon).
  • Ponownie dodano spowolnienie.
  • Poprawiono błąd w którym umiejętność ta nie posiadała opisu.

 

Sylvanus

Nature's Grasp

  • Zmniejszono czas odnowienia z  30/27/24/21/18 → 26/24/22/20/18.

Wisps

  • Poprawiono błąd w którym umiejętność ujawniała swoje efekty wizualne w niektórych przypadkach.  

 

Xing Tian

Hook Slam

  • Ta umiejętność od teraz spowalnia o 30% zamiast zakorzenia. Czas spowolnienia 1/1.25/1.5/1.75/2s.

 

Komentarze (71) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1424)
Oczekując na Patch - poczytaj co takiego zmienili od czasu poprzednich sesji PTS'a
02.02.2016 (11:59)
avatarWasloso (6)
Nie ma to jak zepsuć wszystkim magom build na full CD ;-;
Dobrze że na ult Aresa trzeba teraz dłużej czekać, bo nie będzie tak miażdżył :p
02.02.2016 (12:08)
avatarKOLONIA6616 (16)
Kukulkan
Slipstream
Od teraz oczyszcza z spowolnień w momencie aktywacji
No kurwa dopiero do tego doszli!!! Masakra, brawo Noob rez!
Dzieki za tlumaczenie patch notes ;P
02.02.2016 (13:00)
avatarAveEwenement (99)
dziekuje za usuniecie mojego bildu zwalniam was wszystkich juz mozecie szukac nowej pracy
02.02.2016 (13:20)
avatarHasira (649)
Nerf NaMateracu! Tylko czemu nie na ult? xD

Ogólnie te zmiany póki co wiele nie zmienią w s3, nadal będzie cancer, ebola, CC meta. Żal, dupa i kamieni kupa.
02.02.2016 (13:33)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Kiedy będzie można grać? Mam napisane smite is out of date waiting on a new version
02.02.2016 (14:10)
avatarmacioman99 (50)
Ogółem można grać ale mam to samo co ty :D Najlepsze jest to że ten błąd pojawia się w wersji steamowej a ja nawet ze steam nie korzystam -.-
02.02.2016 (14:14)
avatarMakaveli (15)
Niektórzy już grają ale tylko casuale, ligówki za 2 h.
02.02.2016 (14:20)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Co zrobić aby smite działał? Jak inni grają lol xd
02.02.2016 (14:30)
avatarMakaveli (15)
W hosts możesz zmienić dodać 23.21.180.21 i 50.17.253.49
02.02.2016 (14:46)
avatarmacioman99 (50)
A gdzie jest to hosts? :D
02.02.2016 (14:50)
avatarMakaveli (15)
http://lmgtfy.com/?q=hosts+file
02.02.2016 (14:57)
avatarMielech (53)
Właśnie ja też mam ten sam problem :P
02.02.2016 (14:58)
avatarMakaveli (15)
https://twitter.com/PonPonSmite/status/694511414266970112
Status od ponpona
02.02.2016 (15:03)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Typowy bug rez.... Wydać patch który większości graczy nie działa xD
02.02.2016 (15:10)
avatarmacioman99 (50)
W sumie to było do przewidzenia że będą jakieś problemy. Zazwyczaj coś z serwerami była a dzisiaj nowość bo problem z update'm :D
02.02.2016 (15:27)
avatarAdamkazmirowicz (807)
rok temu jak wchodził sezon 2 to takich problemów nie było ;d
02.02.2016 (15:31)
avatarmacioman99 (50)
Sam pamiętam jak rok temu zalogowałem się i grałem bez problemów, raczej chodziło mi ot to że co jakiś czas są jakieś problemy. Tak co 2-3 patche.
02.02.2016 (15:33)
avatarAdamkazmirowicz (807)
ja takie problemy mam 1szy raz :d
02.02.2016 (15:35)
avatarekaspar (48)
Czy wy też macie, że smite jest ciągle naprawiany i poniżej 10%?
02.02.2016 (15:40)
avatarmacioman99 (50)
No widzisz ja po jednym patchu miałem Invalid comand line i musiałem reinstala...
02.02.2016 (15:40)
avatarekaspar (48)
Czy komuś gra chodzi? I jak to zrobił?
02.02.2016 (15:46)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Nikomu gra nie chodzi ;d
02.02.2016 (15:47)
avatarLysyLuki (38)
Ja miałem to samo, że smite is waiting for version. Zrobiłem reinstall i działa.
02.02.2016 (15:58)
avatarShysHestPlay (270)
Super, że ymir jest za 400, a pakiecik za 300 gemów. Mam już kaiju i 750 gemów, więc po rozegraniu jeszcze 18h z poleconym kontem będę miał sol ;p
I teraz wszystkie ligi od 0, z jednej strony fajnie, ale trzeba się do tego bardzo przygotować.
02.02.2016 (16:02)
avatarShysHestPlay (270)
wiadomo już do kiedy jest ten event?
02.02.2016 (16:02)
avatarekaspar (48)
Kurde jak wy się wypowiadacie? Z podstawówki jesteście? Działa, ale co? Bo to że ci pobiera grę nie znaczy że działa, chyba że ktoś już odpalił i może grać
02.02.2016 (16:03)
avatarShysHestPlay (270)
odkąd pól h temu do domu przyjechałem cały czas na smite siedze, jakbyś miał wersje steamową byś nie płakał że nie działa.

"Kurde jak wy się wypowiadacie? Z podstawówki jesteście? Działa, ale co? Bo to że ci pobiera grę nie znaczy że działa, chyba że ktoś już odpalił i może grać" Grzeczniej...
02.02.2016 (16:12)
avatarMatiPL (19)
Ja przed chwilą skończyłem pobierać patch i wszystko działa. Tak poza tym jest jakaś promocja: http://www.smitegame.com/party-up-week/
02.02.2016 (17:45)
avatarkiogu1 (608)
Hahaajhjaajaj Koniec tank mety? Teraz wystarczy, że kupisz 3 itemy i masz 140 physic i magic def + świetne (wręcz OP) pasywki.

Ich nie da się pobić. Poza defem dostajesz hp i mana regen.

A co robisz, gdy masz 140 defa po 2 itemach? Kupujesz jeszcze 2 itemy pod hp . GG
02.02.2016 (18:39)
avatarBallcadeias (1271)
Joust z rakowego trybu sezonu 2 stał się rakowym trybem sezonu 3 do potęgi 90, khepri Hou yi hel i masz wyjebane bo nikt nie rozwali takiego teamu. A no i byczek (y)
02.02.2016 (18:55)
avatarZewek (5)
Też miałem ten problem z włączeniem, poczekałem trochę czasu, zresetowałem komputer i Smite działa :)
02.02.2016 (19:09)
avatarBisiek (224)
Widzieliście jak Hi-rez zjebał ? xD
Na 1v1 oprócz 3 banów WPROWADZILI COUNTER PICK HAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAH
02.02.2016 (19:55)
avatarmedjuluk (140)
@Bisiek
Co Ty pierdolisz? :D
02.02.2016 (20:07)
avatarShysHestPlay (270)
https://www.youtube.com/watch?v=BKWeiI1_b94
02.02.2016 (20:10)
avatarBisiek (224)
Oto dowód: https://www.youtube.com/watch?v=BKWeiI1_b94
02.02.2016 (20:12)
avatarMatiPL (19)
Seriously? Omg teraz 1v1 jest jeszcze bardziej nie zbalansowane niż przedtem.
02.02.2016 (20:45)
avatarmedjuluk (140)
Podobno przywrócą blind picka.
02.02.2016 (21:41)
avatarSokrates (13)
Coś popieprzyli bo zauważyłem że mój dotychczasowy tankowaty hades schodził szybciej niż zwykle. Mam też nadzieje że na conquest przywrócą co niektóre buffy, bo z 4 zrobił się tylko red buff i reszta to exp.
02.02.2016 (23:12)
avatarihjasty (906)
Bo Hadesa przerobili na maga i pewnie statystyki bazowe uległy zmianie, ale jakoś ogólnie mi się wydaje że grzebali coś przy guardianach w early schodzą jak szmaty :)
02.02.2016 (23:58)
avatarkiogu1 (608)
A hades nie jest teraz magiem? Mieli zmienić mu klasę, a co za tym idzie - zmniejszyć hp i poprawić dmg.
02.02.2016 (23:59)
avatarSokrates (13)
No to by wyjaśniało dlaczego stał się taki papierowy.
03.02.2016 (0:06)
avatarPanSIlent (1424)
Dla wyjaśnienia - meta gry dopiero co się formuje. Dajcie graczom parę dni aby na spokojnie zrozumieli jak grać.
Co do buildów, przedmiotów i zmian - wszystkie wprowadzę do bazy danych w sobotę. To zajmie sporo czasu a przed pracą nie mogę sobie pozwolić na taki luksus.

Wszystkie buildy na stronie będą zarchiwizowane. Potrzebna mi tylko mała pomoc aby rozróżnić buildy z S1 oraz S2. Oraz te, z których można korzystać pomimo S3.
03.02.2016 (9:42)
avatarihjasty (906)
Moje 4 buildy zostały dostały aktualizacje 17.11.2015 także są w miarę aktualne oczywiście na S3 po pewnym czasie dostaną aktualizacje, ale to wymaga czasu i ogarnia danymi postaciami. Odpowiedz trolu na PW to mogę przejrzeć stare buildy i swym "fachowym" okiem ocenić :D
03.02.2016 (11:20)
avatarPanSIlent (1424)
Użycie słów "fachowość" oraz "Ihjasty" w jednym zdaniu to paradoks.
03.02.2016 (11:30)
avatarihjasty (906)
Jestem jedyną osobą na tej stronie która dba o swoje stare buildy i je aktualizuje :( Przynajmniej nie widziałem kogoś kto aktualizuje :P. Dlatego w cudzysłowiu bo to dość sporna kwestia :>
03.02.2016 (11:41)
avatarHasira (649)
No bo meta tanków RIP, może dlatego schodzą jak szmaty :P Teraz się buduje nie pod HP tylko protection co jest trochę dziwne skoro doszedł chociażby item, którego pasywka oddziałuje na HP przeciwnika (Masamune).

W ogóle chaos totalny, ta meta CC to jakaś porażka... Polecam na arenę team Ares + Odyn + Tyr to przeciwnicy nic nie zrobią ;D
03.02.2016 (11:46)
avatarAveEwenement (99)
ihjasty druhu pisze sie w cudzyslowie synu drogi zpamietaj ma rade na przyszle twe dni
03.02.2016 (11:53)
avatarihjasty (906)
Grałem przeciwko Aresowi dużo nie robił, na ulta może z jedną osobę sciągał co ult, ale i tak przegraliśmy. Tanki schodzą jak szmaty potwierdzone info :D wystarczy takie na start na arence złapać i po nim.
03.02.2016 (11:53)
avatarihjasty (906)
Wiedziałem że gdzieś kufa robię błąd bo się świeciło na czerwo, ale olałem to bo pomyślałem "kto się przy**bie" no i się przy**bał :). No nic dziękuje za zwrócenie uwagi druhu :D
03.02.2016 (11:55)
avataraditirex (1069)
Teraz tanki w większości mają tylko 2 wybory, pójdż w prota i nie mieć życia, lub pójść w życie i nie mieć prota:P.
03.02.2016 (11:59)
avatarPanSIlent (1424)
Albo chędożyć system i iść pod DMG! Can't stop Ymir Fucktrain!
03.02.2016 (12:00)
avatarCrucy (632)
A dlaczego nikt nie zbuduje sobie po 200 protekcji (125 protekcji to dwa itemki, luz) i potem lecim w hp? xd
I co do buildów - nie wystarczy popatrzeć na datę?

@ihjasty Kiedyś pewien profesor podał bardzo dobry przykład: mówiąc w "cudzysłowiu" powinieneś mówić też w "dupiu", może dzięki temu zapamiętasz :v
03.02.2016 (14:28)
avatarCrucy (632)
A i Silent zmień patch notes w zakładce po prawej, bo aktualizacja już weszła ;p
03.02.2016 (14:28)
avatarAveEwenement (99)
@kruci wlasnie tym wzorem sie wzoruje co uw profesor i mam dzieki temu zapamietane wszystko w glowie jak sie patrzy
03.02.2016 (15:24)
avatarihjasty (906)
Dziękuje za radę odmieniło to moje życie do tej pory żyłem w kłamstwie myślałem że się piszę w "cudzysłowiu" teraz już wiem jak pisać dziękuje wam :)

Co do deffika to zapewne pierwsze kilka tygodni się unormuje i będzie wiadomo co składać mniej więcej z doświadczenia innych graczy.
03.02.2016 (15:37)
avatarekaspar (48)
Wiecie może ile winów w kwalifikacjach da mi awans do golda? Jest jakaś tabela, ile winów do danej rangi? HELP ":D
03.02.2016 (20:44)
avatarPitchPL (253)
9/10 może 8/10 jeśli dobrze grasz .
03.02.2016 (22:01)
avatarCrucy (632)
Przecież za długi przegrany mecz nie stracisz tyle, co za krótki, co to za przelicznik?
03.02.2016 (22:55)
avatarBallcadeias (1271)
A i nie grajcie supportami jesli chcecie trafić do golda bo aktualny system Sezonu 3 sprawia, że gra ocenia cię po KDA a nie po tym jak supportowałes swoich ludzi i możecie wlecieć do brązu nawet jak macie dużo wygranych.
03.02.2016 (22:56)
avatarDamire (70)
Midganian + ten nowy Genji. Gościu cie trafi i sie spowolnił, a ciebie przyspieszył.
04.02.2016 (13:55)
avatarHasira (649)
Nie no serio, nie da się w to grać. Change 0/8 na Jouście, który w s2 wygrywała solo, co tu się dzieje!? Zeus wrócił do mety, jego pioruny przeskakują z minionów na ciebie a potem dokonuje dzieła zniszczenia. Budowanie magical prota nic nie daje bo takie ma przebicie :v

Co ja gram, serio niech zrobią jakieś epickie patche z balansem tego albo Smite wyląduje w koszu. Daje im miesiąc czasu na ogarnięcie się albo robię za wróżbitę Macieja i przepowiadam rychły koniec tej MOBA. I mówię śmiertelnie poważnie.
04.02.2016 (18:55)
avataraditirex (1069)
Bo co procik się zepsuł?XDDD
Mi się tam podoba, jakoś na razie nie miałem wielkich problemów, po prostu trzeba ogarnąć co budować.
Zeus był przecież od reworka w mecie:D.
04.02.2016 (19:17)
avatarCrucy (632)
Bo kiedyś było easy, budujesz jeden build i masz wszystko, teraz trzeba kombinować, coś kosztem czegoś i mi się osobiście to podoba.
04.02.2016 (19:44)
avatarOm3nov (348)
Czy tylko dla mnie to jest debilne, że przeciwnik widzi co ja wybrałem na 1v1 zanim oboje zalockujemy?
04.02.2016 (19:54)
avatarAveEwenement (99)
ogulnie sezon ten powrucil mnie do gry bardzo na plus mi sie podoba super mapa 3na3 gdyby nie ten sezon to bym usunol smite ale zawsze jakies krokodyle lzy sie lejom
04.02.2016 (20:01)
avatarNirwel (135)
Z tego co zauważyłem po historii mojego jednego ziomka to ligowe conquesty można grać wreszcie w więcej niż 2 osoby. Tutaj rodzi się me pytanie, czy to jest błąd tak jak counter pick na 1v1? czy już tak zostawiają? coś ktoś wie?
Ps: Ma ktoś ochotę zrobić jakiś tim na te 5v5? z jakimś ts'em, lub podobnym czymś? (jeżeli tego nie zmienią)
Pss: Narazie nie ruszam ligówek, więc pytam tylko czysto teoretycznie, czy byłby ktoś chętny.
04.02.2016 (20:18)
avatarmedjuluk (140)
Też nie byłem entuzjastą zmian czytając pacz notsy. Ale teraz stwierdzam, że hi rez zrobił niezłą robotę. W końcu potrzeba skila i ogarnięcia boga, którym się gra. Hasira nie umiała uciec przed aresem w s2 a co dopiero teraz. :D
Uwielbiam to uczucie gdy zjeżdżam cupidem chronosa albo freje 7/0. Ach.
Ps. na 1 v 1 instabany to baka, kali, loki. Koszą jak kombajn w żniwa przy 40 stopniach.
04.02.2016 (21:04)
avatarBisiek (224)
Wymienieni przez ciebie assasini łatwo padają przeciw Apollowi. Frostbound + fatalis na Bakę i Kali, a double def na Lokiego izi pizi lemon skłizi
04.02.2016 (21:07)
avatarkiogu1 (608)
Zawsze możesz brać wariora (bellona, Odin, etc) albo Awilix.
05.02.2016 (0:47)
avatarDemokop (181)
1v1 rusze dopiero po wprowadzeniu blindpicka, ale faktycznie ten sezon zapowiada sie znacznie lepiej niz sezon 2 podczas ktorego crapowaty matchmaking zmusil mnie do znalezienia innych gier, teraz mamy rankedy w pelnym skladzie i mozna maniaczyc. Ares teraz zbyt mocny i na 3v3 na 9 meczy 9 razy zbanowany.
05.02.2016 (7:55)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!