[Patch Notes] Sun's Down

Dodane przez  PanSIlent 09.01.2015 (11:33)

Nowy bóg - Hou Yi, Obrońca Ziemi (Łowca, Panteon Chiński)

  • Hou Yi:
     
    • Suntouched - Passyw
      • Po otrzymaniu ciosu krytycznego, Hou Yi nie może otrzymac kolejnego przez 3 sekundy.

 

    • Ricochet
      • Hou Yi naciąga łuk zadając jednym potężnym strzałem 70/110/150/190/230 obrażeń +60% mocy fizycznej. Strzała może się odbić od ściany, zapewniając +70 jedn. maksymalnego dystansu oraz +50% dodatkowych obrażeń co odbicie. Maksimum 2 odbicia. Strzała ogłuszy cel na 1 sekunde, jeśli cel jest oznaczony Znakiem Złotego Kruka. Koszt: 60/65/70/75/80. CD: 14 sekund.

 

    • Mark of the Golden Crow
      • Hou Yi zaznacza wroga Znakiem Złotego Kruka. Zaznaczeni wrogowie otrzymują większe obrażenia co każde 10% brakującego życia od bazowych ataków i umiejętności Hou Yi. Na poziomie 3, zazaczeni wrogowie są widoczni na minimapie, włączając w to bogów korzystających z niewidzialności. Na 5 poziomie Hou Yi ma zapewnione 15% penetracji na zaznaczonego wroga. Koszt: 50. CD: 18 sekund.

 

    • Divebomb
      • Hou Yi sunie naprzód w niebiosach z łukiem nad głową. Po krótkim czasie może zeskoczyć na wrogów zadając 70/110/150/190/230 obrażeń +30% mocy fizycznej w obrębie lądowania. Jeśli wrogowie są zaznaczeni Znakiem Złotego Kruka, są również podrzuceni. Koszt: 70/75/80/85/90. CD: 15 sekund.

 

    • Sunbreaker
      • Hou Yi wystzreliwuje 9 strzał w niebo zestrzeliwując 9 słońć. Słońca upadają jeden po drugim zadając 80/90/100/110/120 obrażeń +25% mocy fizycznej w obrębie upadku co 0.5 sekundy przez 4.5 sekundy. Cele oznaczone Znakiem Złotego Kruka są spowolnione o 20% na 0.25% co każde uderzenie.



Nowe skórki:
 

  • Solstice Hel
  • Lucky Baby Fuwa Cupid
  • Sunbreaker Hou Yi
  • Golden/Legendary/Diamond Nox



Nowe VoicePacki:
 

  • Hou Yi
  • Solstice Hel
  • Lucky Baby Fuwa Cupid



Nowe ikony i skórki wardów:
 

  • Chinese Firecracker Ward
  • Ikona Lunar New Year



Nowa Rotacja:
 

  • Chang’e
  • Athena
  • Chaac
  • Ullr
  • Nemesis



Aktualizacja kart:
 

  • Loverboy Cupid
  • Forest Nymph Cupid
  • Bright Moon Change
  • Guan Fu Guan Yu
  • Standard Ra
  • Divine Protector Vamana



Nowe Emotki:
 

  • Agni Furious
  • Fenrir Wave & Clap
  • Freya Clap
  • Hercules Wave & Clap
  • Hou Yi Wave & Clap
  • Kukulkan Wave & Clap
  • NuWa Wave
  • Odin Wave & Clap
  • Poseidon Wave & Clap
  • Rama Wave & Clap
  • Sun Wukong Wave & Clap
  • Serqet Dance
  • Tyr Wave & Clap
  • Ullr Wave & Clap
  • Vamana Clap
  • Ymir Clap
  • Zeus Clap
  • Zhong Kui Wave & Clap



Skrzynki
 

  • Nowa skrzynka - Festiwal Wiosny



Drobnostki
 

  • Dodano opję zużycia many w interfejcie. Gracz może włączyć tą opcję i dokładnie wiedzieć ile many zużywją umiejętności boga.
  • Tabela wyników dostała nowy, przejrzyty wygląd.
  • Drobne poprawki Samouczka.
  • Informacja o czasie napisania wiadomości została dodana do czatu.
  • Jeśli wyciszysz gracza - jego śmiech, prowokacje również zostaną wyciszone. TAK! Kij ci w oko, Rama!
  • Poprawiono błąd zwiazany z brakiem animacji ataku cyklopów w buff campach
  • Poprawiono rzadki błąd, gdzie nie pokazywało historii meczy korzystając z filtra "Queue Type"
  • Poprawiono filtrowanie bogów przez wzgląd na emotki
  • Poprawki tekstowe pewnych nieściości.
  • Wskazówki co do gry zmieniają się co 10 sekund.
  • Drobny błąd z brakiem nazwy trybu, który został niedawno rozegrany
  • Aktualizacja flagi Panamy
  • Usunięto blokadę Floodu VGS dla meczy Solo. Z wyjatkiem Conquest Practice.
  • Aktualizacja czcionki Eula. Ka-boom!
  • Usunięci efekt zaciemnienia poczas edycji HUD.
  • Dodano zakładki do Edytora HUD'a
  • Poprawiono rzadki błąd związany z odkrywaniem mapy.
  • Poprawki odmierzania czasu respawny Furii. Teraz poprawnie pokazuje czas do końca respawnu. Gupie Furie.


 

  • Poprawki modeli bogów dla graczy, którzy grają na niskich ustawieniach celem poprawy optymalizacji i płynności.




Bogowie - balans/poprawki/bełkot
 

  • Anhur
    • Shifting Sands
      • Dodatkowe obrażenia są naliczanie, pomimo odporności przeciwnika na spowolnienie.

 

  • Ao Kuang
    • King of the Eastern Seas
      • Czasami pasywna umiejętność nie pobierała ładunków energetycznych
      • Poprawiono opis umiejętności tak, aby było wiadomo, że lądowanie i uderzenie wroga w pełni ładuje Królewski Miecz.

 

  • Awilix
    • Summon Suku
      • Poprawiono skakanie dla Suku. Od teraz dla skakana również jest naliczane ograniczenie manewrowości.

 

    • Feather Step
      • Poprawiono błąd związany z brakiem CD po użyciu pewnych aktywów.
      • Usunięto problem z obszarem ataku widocznym dla wrogów.

 

    • Moonlight Charge
      • Szybkość Suku zwiększona o 50%.
      • Naprawiono problem, gdzie Suku nie dobiegała do planwanego końca umiejętności.
      • Suku może podrzucać wrogów stojących bokiem..
      • Poprawiono celowanie umiejętności.

 

    • Gravity Surge
      • Chaac może zostać przyciągnięty podczas swojej umiejętności "Torrent".
      • Poprawiono błąd, gdzie umiejętność była na CD pomimo przerwania jej.

 

  • Bakasura
    • Reguitate
      • Poprawiono CC Slow na docelowe 60% zamiast 30%.

 

  • Chang’e
    • Moonlight Waltz
      • Poprawiono błąd z możliwością anulowania umiejętności i zerowym kosztem many. Umiejetność nie może być już przewana.

 

  • Kumbhakarna
    • General
      • Porpawiono błąd kolizyjny podczas egzekucji przez Ao Kuanga.

 

    • Sleepy
      • Dodano brakujace opisy.

 

  • Nox
    • Night Terrors
      • Poprawiono opis tak, aby informować, że CD się nie liczy do obrażeń.
      • Poprawiono opis tak, aby informować, że cel otrzymuje ponownie obrażenia przy używaniu umiejętności.
      • Poprawiono opis tak, że umiejętność jest namierzana Liniowo.

 

  • Ra
    • Celestial Beam
      • Poszerzono celowanie tak, aby było bardziej bliske rzeczywistemu torowi promienia.

 

  • Thanatos
    • Scent of Death
      • Poprawiono błąd z nie naliczaniem Szybkości Ruchu gdy Thanatos gonił cel gotów do egzekucji.

 

    • Hovering Death
      • Poprawki linii dźwiękowych podczas używania skórki Archon.
      • Poprawki synchronizacji animacji podczas lądowania.

 

  • Thor
    • Anvil of Dawn
      • Poprawiono poważny błąd, gdzie zatruty przez Ultimate Serqet mógł odpalić Ultimate bazowym atakiem.

 

  • Tyr
    • Fearless
      • Poprawiono błąd z anulacją umiejetności i nie zużywaniem many.

 

  • Ymir
    • General
      • Poprawiono ikonę skórki Obsidian Shard.

 

  • Zhong Kui
    • Expose Evil
      • Poprawiono usunięcie karty i obrażen za pomocą Beadsów lub Magi Blessing.

Komentarze (69) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1413)
Fajowo. Karty bogów otrzymałem chwilę po publikacji Patch Notes. Dajcie mi chwilkę.
09.01.2015 (11:36)
avatarNukL3 (513)
Hou Yi hunterem? Myslalem ze przyszla meduza bedzie hunterem a Hou Yi bedzie warriorem bo ostatni warrior wyszedl pol roku temu.
09.01.2015 (13:28)
avatarExecution (405)
@up chyba nie czytasz news'ów, jeszcze przed wyjściem Avilix było wiadome, że Hou Yi będzie hunterem ;)
09.01.2015 (13:33)
avatarNukL3 (513)
Bylo wiadome ze Medusa bedzie hunterem...
09.01.2015 (13:39)
avatarExecution (405)
A to niby czemu? Bo dodali taunta do skórki Apolla? No proszę Cię ;) Geb ma już taunta do Set od wyjścia, a jest Set w grze? Baa, nie ma, nie wiadomo czy będzie, nie wiadomo czy będzie Medusa, czy owa Medusa będzie hunterem bo nikt nie jest w stanie tego określić po: "Oh look! It's Medusa!" ? HiRez sam w sobie nie zamieścił nigdy niczego w plikach (prócz tauntu Apolla) co by mogło nam dać pewność, iż Medusa się pojawi, a wzmianki o Hou Yi były już 15 listopada (http://smitedatamining.com/smite-15-november-pts-datamining-new-god-hou-yi-new-skins-christmas/). Mam nadzieję, że rozwiałem troszkę twoją wątpliwość:D
09.01.2015 (13:46)
avatarOm3nov (348)
Jeśli wyciszysz gracza - jego śmiech, prowokacje również zostaną wyciszone. TAK! Kij ci w oko, Rama! No cholera najwyższa pora. I w końcu fajny skin dla Hel. Ale widzę że nie doczekam się na inną emotkę dla Anubisa prócz machania... :S A co do ulti? Jak to ma niby wyglądać to zestrzeliwanie i upadanie?? Coś jak ulti Ramy czy jak to ma działać?
09.01.2015 (14:19)
avatarOm3nov (348)
A i jak dla mnie jeszcze dodam strasznie lipny ma pasyw i pewnie prędzej czy później go zmienią.
09.01.2015 (14:26)
avatarExecution (405)
Wystrzeliwujesz ulta i on przez 4,5 sekundy spada w tym miejscu.

Ares + Odyn + Zeus + Cupid + Hou Yi.

Circle of absolute destruction.
09.01.2015 (14:34)
avatarAgraelRaelag (621)
Z mordy to na chińczyka nie wygląda, za to skin Cupida jak dziecko Ne Zhy(ciekawe komu zrobił). Całkiem fajny ten skin do Hel, w końcu coś dobrego zrobili.
09.01.2015 (14:37)
avatarBallcadeias (1270)
GDZIE JEST KURWA SKIN DO JACHA GEMY MI SIĘ MARNUJĄ HI REZ RUSZCIE DUPY.
09.01.2015 (14:37)
avatarAgraelRaelag (621)
Inni tyle czasu czekali na skin do Hel, a ty parę miesięcy nie możesz wytrzymać? ;_;
09.01.2015 (14:39)
avatarBallcadeias (1270)
Om3now lipny pasyw? Człowieku Hou Yi otrzymał celestial legional helmet za free, więc Ne zhe ma w dupie i hunterów tez ma w dupie bo Hou zajebie krytami a inni nie zajebisty ten pasyw.
09.01.2015 (14:40)
avatarBallcadeias (1270)
@Agrael ja się ciesze że Hel ma skin ALE PO KIEGO CHUJA CUPIDOWI NOWY jemu jest tak potrzebny, że aż wcale...
09.01.2015 (14:45)
avatarHasira (642)
Nareszcie naturalna kontra na wszystkich wkurzających, niewidzialnych typków(pozdrawiam Lokiego). Sporo trzeba było na nią czekać(np. w takim Wowie przynajmniej dwie klasy posiadają takie kontry z natury, Druid na 100% i ktoś tam jeszcze), no i szkoda, że to póki co jedyna postać mająca ową kontrę na wkurzający mechanizm niewidki.

Pasyw taki OP, większość assasinów opiera się na critach a tu takie coś. Nezha chyba najsmutniej bo jego ult nie będzie już taki efektywny.

Skin Hel :ooo. Nareszcie coś oryginalnego, oby tylko efekty skilli były też zmienione(na niebieskie i zielone)
09.01.2015 (14:47)
avatarNukL3 (513)
Kiedy ten patch wyjdzie? W tym tygodniu?
09.01.2015 (14:47)
avatarAgraelRaelag (621)
@Ball
Mówiłem, że skina dostanie Ra, Ymir albo Fenrir, więc niewiele się pomyliłem(Cupid to chyba jedyna postać, która ma 2 recolory) :D
09.01.2015 (14:57)
avataradasm95 (200)
Gj Hi Rez, zwrócili mi 5,5k gemów z odyseji xD
09.01.2015 (15:45)
avatarTr0l (1)
@adasm95 JAK?!
09.01.2015 (16:21)
avatarOm3nov (348)
Dla mnie pasyw jest cienki wyraziłem swoją opinię tyle nikt jej nie zmieni. Może dostał ten item za darmo ale też nie zauważyłem żeby kiedykolwiek ktoś po coś to kupował, gdyby to było takie super to każdy ADC by z tym chodził tak sobie to logicznie próbuję tłumaczyć a przed magiem i tak go to nie uchroni. Z drugiej strony szkoda slota na taki item.
09.01.2015 (16:29)
avatarOm3nov (348)
Ogólnie jak przeciwnicy mają w teamie APków albo postacie które nie skupiają sie na krytach to może sobie ten pasyw wsadzić głęboko.
09.01.2015 (16:31)
avatarNukL3 (513)
up execution

Wiedzialem ze nie moge sie mylic.
http://smitedatamining.com/wp-content/uploads/2015/01/NnJ8N07.png
09.01.2015 (16:35)
avatarExecution (405)
To jest posąg który pojawi się na nowej mapie Conquesta :P

Są dwie rzeczy możliwe teraz:
1. Albo to cichy spoiler.
2. Albo sztywna Medusa oznaczająca, że jest zamieniona w kamień i nigdy się nie pojawi. Nawiasem mówiąc słyszałem, że na razie mają się nie pojawiać Greccy bogowie by reszta mogła do nich dobić,ale nie wiem ile jest w tym prawdy. Aha, no i ja nie wykluczam, że ona się pojawi :p po prostu aktualnie nie ma przesłanek do tego, że pojawi się jako następny czy tam któryś z kolei bóg.
09.01.2015 (16:42)
avatarNukL3 (513)
No ale sama kwintesencja tego jest taka ze jesli posąg Meduzy to Hunter to chyba potem nie zrobią z niej Guardiana.

Tak z innej beczki, zastanawialem sie ile to juz minelo odkad sciagneli Dominationa z gry i patrze i prawie dostalem zawalu - Domination used to be a regular mode that was removed from the game on January 8 2014. Jak mozna bylo sciagnac moj ulubiony tryb na ponad rok i nawet zadnej wzmianki kiedy wroci. Jak mozna robic mape 1 rok malo tego nie musieli robic mapy od podstaw tylko ja zmodyfikowac itd i co zajmuje im to juz rok do ch*ja pana? Leca w choooja ostro.
09.01.2015 (16:50)
avatarExecution (405)
Nie robią tej mapy rok, pierwsze wzmianki pojawiły się kilka miesięcy temu(ale nie rok, na bank nie rok). LOL zmienia co sezon i nikt nie płacze, że długo :P

Ale fakt, skoro ma łuk to jeśli sie pojawi będzie łucznikiem ale to było pewne, bo mitologiczna Meduza też dzierżyła łuk.
09.01.2015 (16:52)
avatarNukL3 (513)
No tak ale Meduza miala byc po Huyu :D takze 2 hunterow pod rzad? Raczej nie takze zmiana planow chyba.
09.01.2015 (16:53)
avatarmateo (69)
wiadomo cos z PTS? bo u mnie nie mozna wbic na serwery, a popacałbym Houjem
09.01.2015 (16:55)
avatarkiogu1 (608)
Ludzie. Nawet nie starajcie sobie wyobrazić co myśli hi reaz.
Scylla miała być cycatą laską, ozyrys magiem, thor wariorem,
Szczerze stawiam na meduzę jako na pierwszego żeńskiego wariora.
Co do huntera to nie ogarniam dlaczego minotaury powinny być wojownikami z toporami a elfy i centaury łucznikami.
W mitologii nikt nie pisał o meduzie z łukiem (bo go nie potrzebowała) czy minotaurze z toporem.
Poniżej wrzucę stronę do wiki z listą wszystkich nieoficjalnych postaci (w tym seta i meduzy)
09.01.2015 (17:08)
avatarkiogu1 (608)
http://smite.gamepedia.com/Unreleased_and_Removed_Content
09.01.2015 (17:09)
avatarkiogu1 (608)
A zapomniałem.
W becie rzeczywiście lubiłem dominacje, ale jeśli dobrze pamiętam był jeden problem. Każda wyglądała tak samo:
1. Masz ogarnięty team zajmujesz 2 obeliski, potem dzięki wardom i komunikacji bronicie się 2-3-0 z czego jeśli gdzieś pojawi się 3+ lecicie im pomóc.
2. Ten częstszy ;p
Trafiasz na nieogarniętych ludzi (wystarczy 1) którzy zamiast bronić 1 i 2 zaatakują 3 zostawiając niebroniony/słabo broniony obelisk. następnie atakując bez sensu giną/tracą czas zostawiając niekryte 2 pozostałe.

Gra z zespołem 1 była łatwa i nudna, gra z 2 była pełna ciekawych wyzwisk od Turków, Polaków albo Rosjan.
09.01.2015 (17:18)
avatarHasira (642)
Nie zapominaj, że obowiązek było mieć w teamie Kukulkana lub Anubisa, bo swoimi aoe niszczyli kolosów z bezpiecznej odległości.

Właściwie jakby dali kolosom odporność na skille(podobnie jak wieżom) to problem byłby rozwiązany, no ale trochę potrwa zanim HiRez na to wpadnie, a pisanie im tego na email pewnie nie przyniesie żadnego skutku...

Bo na ludzi to HiRez rady nie ma, aczkolwiek masz rację z tymi dwoma typami graczy :P W ogóle przy tym trybie zawsze najwięcej było flejmu i wyzwisk, no ale aktualnie Assault wcale nie jest gorszy ^^ (no bo wszystko losowe)
09.01.2015 (18:52)
avatarShirei (1308)
Hasira, wtedy to by było bez sensu, bo znowuż z podstawowych ataków większość magów i guardianów miałaby problem. Do tego chciałbym zauważyć, że skille nie działają na wieżyczki, jest mało wyjątków, jak "1" Scylli i kiedyś "3" Nu Wy, ale miała reworka.
09.01.2015 (19:33)
avatarNukL3 (513)
No juz ponad rok robia cos z tym robia i nie moga zrobic.
09.01.2015 (20:18)
avatarNukL3 (513)
Dodano opję zużycia many w interfejcie. Gracz może włączyć tą opcję i dokładnie wiedzieć ile many zużywją umiejętności boga. Jak to bedzie wygladac?:D
10.01.2015 (12:56)
avatarBallcadeias (1270)
^ http://i.imgur.com/YzRaRJB.jpg
10.01.2015 (20:19)
avatarBallcadeias (1270)
Nie kupować Mystery Chesta lecą z niego recolory!
10.01.2015 (23:34)
avatarWonlann (212)
Co będzie wypadać z tej nowej skrzynki ? :p
11.01.2015 (0:58)
avatarWonlann (212)
Co się bardziej opłaca? ten nowy bóg + recolor lub nowy bóg+ głos ??????????
11.01.2015 (11:20)
avatarVeniVidiVici (124)
@up

Moim zdaniem bardziej się opłaca kupić vp, bo za recolorem można równie dobrze poczekać i kupić za favory :P ale to moje zdanie ...

Ja mam troche inne pytanie :

Wie ktoś o której będzie finał tego calego SWC ? :D
11.01.2015 (12:13)
avatarNektarynek05 (252)
Nie opłaca się kupywać recoloru ani Boga za favory, lulz.
11.01.2015 (13:26)
avatarShirei (1308)
Nektar, chyba raczej za gemy, trollu. ;x
11.01.2015 (14:07)
avatarMondej (1)
Wiadomo kiedy ten patch wyjdzie?
11.01.2015 (20:20)
avatarOm3nov (348)
Środa
11.01.2015 (20:47)
avatarHasira (642)
@Shirei - nie wiem czy wiesz, ale od jakiegoś czasu magowie mają przelicznik AP również na swoje podstawowe AA, więc to nie jest tak, że z AA kompletnie nic nie biją, aczkolwiek fakt w porównaniu z AD są to marne obrażenia. Niemniej coś za coś - AD ma za zadanie niszczyć wieże, a mag ma zadanie niszczyć przeciwników i być przydatnym w inny sposób(ultillity). Każdy musi znać swoje miejsce w drużynie i nie można być dobrym we wszystkim.

Na pocieszenie ci powiem, że np. w takiej Dota 2 w ogóle magowie nie mają prawa bytu i do teraz się zastanawiam po co oni tam w ogóle są - w early coś tam potrafią zrobić a w late to mogą po prostu siedzieć w bazie i pić herbatkę bo tylko feedować przeciwnika potrafią. Dlatego w Smite wcale nie jest to źle rozwiązane.
12.01.2015 (11:09)
avatarAgraelRaelag (621)
Czy nie uważacie, że jest odrobinę przesadzony pod względem skilli? Odbijająca się strzała-no dobra,chodzenie w powietrzu-niech będzie, ale ultimate? Deszcz słońc? Łut?
13.01.2015 (19:32)
avatarNukL3 (513)
A malo to aoe ultow w grze?:D
13.01.2015 (19:45)
avatarMorgothGraff (23)
Jest nadal promocja na god pack'a?
13.01.2015 (21:16)
avatarPanSIlent (1413)
Z tego co widzę to już nie ma. GodPack wrócił do starej, wyższej ceny.
Pomimo, że możesz płacić w trzech walutach, to różnie zapłacisz w złotówkach.
Najtaniej wyjdzie ci w euro. Przy obecnym kursie zapłacisz całego Jagiełłę. Czyli stówkę.
13.01.2015 (21:48)
avatarzajebanan (224)
Jest taki przesadzony, że z 1 nie umie nawet zclearować łuczników na ostatnim poziomie ma tak gównianego pusha, że będzie się nim dało grać na arenach albo conq, ale przy odpowiednim suppie albo postaci (thor, ymir, caBROKEN). I ten ult będzie dobry tylko z combosem bo tak to może służyć jedynie do zone-owania FG albo GF i do tego najgorszy AS per lvl. Narazie on ma tyle wad, że nwm czy ma jakąś zaletę.
13.01.2015 (23:01)
avatarBallcadeias (1270)
PORZĄDNY buff 1 skilla i ultimate i może z niego coś będzie.
14.01.2015 (0:04)
avatarkiogu1 (608)
Warto wspomnieć, że hi rez ma wypuścić skin na cześć (i skarbonkę) zwycięzców, tak jak kiedyś zrobili to z solo mid.
Ja słyszałem o scylli albo anhurze ale info nie potwierdzone.
14.01.2015 (9:49)
avatarExecution (405)
A ja słyszałem o 5 skinach. Po każdym dla każdej roli. Barracuda czy jak mu tam już poinformował, że na bank będzie Anhur.
14.01.2015 (10:16)
avatarBallcadeias (1270)
Ma być podobno Anhur, Bacchus ,Scylla,Ao Kuang,Osiris
14.01.2015 (14:00)
avatarWonlann (212)
Powie mi ktoś dla czego nie dostaje gemów za zagranie tymi bogami z tego nowego cynematic trailer ? xD
14.01.2015 (14:32)
avatarAgraelRaelag (621)
Nie chodzi mi o obrażenia tych skili czy przeliczniki, tylko o sam koncept. Ult jak dla mnie przesadzony pod względem wizualnym: długa animacja, pewnie będzie wywołać duże spadki fps na słabszych kompach, typ nie jest związany ze słońcem(jeśli ma to mnie poprawcie), a robi takie coś(Ra może się schować). Bardziej mi pasuje do jakiegoś maga, a nie adc "Obrońcy Ziemi". Chodzenie w powietrzy też jest trochę dziwne.
14.01.2015 (15:47)
avatarKropkaa (41)
@ AgraelRaelag Hou Yi jest związany ze słońcami. W legendzie od Change jest to wspomniane, o tych 9 słońcach jak je zestrzelił łukiem.
14.01.2015 (16:09)
avatarShirei (1308)
Sam nie wiem Wonlann. Poczekajmy jeszcze, chociaż to dziwne, bo miały zostać rozdane 12 stycznia.
14.01.2015 (16:32)
avatarStormy (10)
Ten ult Hou Yi to totalna porażka. Może i wygląda super, ale jakie to robi rozpierdziel na ekranie. Mając go we własnym teamie i będąc w jego ulcie, nie wiadomo co się dzieje dookoła. Nie dość, że mi fpsy spadły tragicznie to jeszcze tak błyska ekran, że psia mać. Połapać się w tym czasie to cud.
Co do reszty skilli to według mnie są śmieszne. Jedynka zadaje jakiś tam dmg gdy się odbije od ściany dopiero. Mark to według mnie słaby pomysł na skila. A trójeczka wygląda fajnie, ale dupy nie urywa. Myślałem, że po wypuszczeniu słabej Nox, którą musieli zreworkować w następnym patchu, czegoś się nauczą.
14.01.2015 (16:53)
avatarNukL3 (513)
Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj. Pasyw ekstremalnie zajebisty. 1 dmg calkiem calkiem. Po odbiciu dmg juz robi wrazenie a jak sie odbije 2 razy to juz niemal OP w laning phase oraz w teamfighcie. 3 zajebisty escape mechanizm jak i dogonienie przeciwnika oraz zrodlo cc (knock up z 2). Ult tez miodzio spory dmg aoe oraz zrodlo slowa np w teamfighcie. 2 ujawnia wszystkich nieiwdzialnych na 15 sekund oraz daje 15% przebicia pancerza czego chciec wiecej? A no za kazde 10% brakujacego zdrowia zadajemy wiecej dmg o 5% co nam daje w momencie kiedy ktos ma polowe HP dmg wiekszy na opponencie o 25%!!!
14.01.2015 (17:07)
avatarNukL3 (513)
A ze Nox jest slaba to niemal spadlem z krzesla. Wejdz sobie na smite guru tam zobaczysz ze Nox jest top player dmg jak nie pierwsza. Ma niesamowity zestaw umiejetnosci na magow oraz jest niesamowicie grozna na lini w laning phase. Ja jebie same bronxy narzekaja a sie nie znaja.
14.01.2015 (17:09)
avatarStormy (10)
Hahaha, je jebie. Twoje skille w normalnym życiu wymagają reworku, przyjacielu. Czytanie ze zrozumieniem powoduje u Ciebie selfstuna i pinguje Cię na minimapie. Masz trochę słaby pasyw, chłopcze. Napisałbym "wyjdź", lecz nie ma sensu. Powodzenia w goldzie czy w diamondzie, gdziekolwiek tam jesteś.
14.01.2015 (17:22)
avatarStormy (10)
Btw. Twój op Hou Yi po raz trzeci zjebał duo i grę całemu mojemu teamowi. Ale to pewnie mega noby bez proelo skila et cetera. Pozdrowionka.
14.01.2015 (17:24)
avatarNukL3 (513)
Chłopcze masz problemy sam ze soba chyba. Hou Yi jest nowy, ludzie go jeszcze nie ogarniaja i Hou Yi nie odpowiada za noobow ktorzy robia 0-19. Bog jest mocny ale tak na prawde wszystko zalezy od gracza. Mowiac ze bog jest slaby bo jakis noob zrobil sobie 0-11 jest conajmniej idiotyczne.
14.01.2015 (17:47)
avatarStormy (10)
Nie, bóg nie jest mocny. Pierwszym skillem nie wyczyści farmy strzelając w lini prostej, a inaczej się nie da. Taka podpowiedź.
Mam świadomość, że ludzie go nie ogarniają, ale gdyby był taki boski jak opisałeś wyżej, nie byłoby przytoczonych 0-11 etc.
Także nie przecz sobie samemu.
14.01.2015 (17:58)
avatarBleIKeR152 (2)
,,Poprawki modeli bogów dla graczy, którzy grają na niskich ustawieniach celem poprawy optymalizacji i płynności."
Na ch*j!?! Gram na medium wszystko dobrze śmiga grafika nawet nawet pfs nawet nawet a tu jakieś gówno dodają że postacie wyglądają jak płaskie gówno, kali którą kupiłem z odysei wygląda jak zgniła roślina... Wie może ktoś jak da się to usunąć?
14.01.2015 (18:10)
avatarAgraelRaelag (621)
"Ten ult Hou Yi to totalna porażka. Może i wygląda super, ale jakie to robi rozpierdziel na ekranie. Mając go we własnym teamie i będąc w jego ulcie, nie wiadomo co się dzieje dookoła. Nie dość, że mi fpsy spadły tragicznie to jeszcze tak błyska ekran, że psia mać. Połapać się w tym czasie to cud.
Co do reszty skilli to według mnie są śmieszne."

Podpisuje się pod tym.

,,Poprawki modeli bogów dla graczy, którzy grają na niskich ustawieniach celem poprawy optymalizacji i płynności."

Zmieniłem ustawienia medium na low z miesiąc temu i do tej pory nie widzę ani różnicy w grafice, ani w fpsach. "Poprawki modeli" również nie zauważyłem, a fpsów tyle samo co wcześniej. Mój smite jest jakiś niereformowalny?
14.01.2015 (19:10)
avatarHasira (642)
Cóż, faktycznie postać jakaś taka bez polotu. Nie ma się zbytnio funu grając nią. Odbijające strzały są fajne ale są też strasznie sytuacyjne i nie raz jest dużo lepiej po prostu normalnie strzelić we wroga niż bawić się w odbijanie.

Ult jest taki zwyczajny i stosunkowo słaby, nikogo nie udało mi się zabić przy jego pomocy a grałam też na botach. I moim zdaniem wygląda lipnie, takie tam spadające słońca.

I jeszcze to wolne AS, chyba najwolniejsze wśród hunterów.

W sumie to w tym patchu bardziej ciesze się z... Buffa Awilix niż z nowej postaci :P
14.01.2015 (19:48)
avatarNektarynek05 (252)
@stormy , nie kłuć się z nukl3em, to prawilny ziomek z plastiku VI.

A do rzeczy, od kiedy ADC są potrzebne skille do zabijania lub czegoś tam? Tak na prawdę to jest tylko dodatek, aby POMAGAŁ przy zabijaniu i czyszczeniu minionów. Nawet gdyby hunterzy w ogóle nie mieli skilli, to i tak w late by robili rozpierdziel (apollo ściąga maga na pasywie w 1,5-2 sekundy bez używania skillów )
16.01.2015 (16:11)
avatarWonlann (212)
FUUU i jeszcze raz FUUUU... Mówię oczywiście o nowej tabeli wyników/statystyk po wygranym/przegranym meczu.
Całkowicie zepsuło klimat smite !
19.01.2015 (11:16)
avatarShirei (1308)
W czym rzecz? Przeszkadza ci, że widać ilość wardów?
19.01.2015 (11:22)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!