[Patch Notes] Tani film klasy B o kosmitach

Dodane przez  PanSIlent 17.09.2015 (16:05)

PATCH WEJDZIE W ŻYCIE 22 WRZEŚNIA!!!

 

Nowe skórki

 

Galactic Invader Ah Puch (Dostępny cały czas, 400 gemów - dodatkowo kupując go w określonym niżej czasie otrzymasz za darmo ward UFO)

 

    AhPuch

 

Horned Beetle Khepri (Tier 2, 250 gemów)

 Khepri

 

 

Nowe VP

  • Galactic Invader Ah Puch
 

Nowe Announcer VP

  • Nox – Aktualizacja kilku kwestii
 

Nowe Emotki

  • Ravana Wave & Clap
 

Nowe Avatary dla gracza

  • Fenrir – Wyceniony na 50 gemów (Używa portretu ze skórki Ragnarok)
 

Nowe Wards

  • UFO Ward
    • Przedmiot "Exclusive" - zakup skórkę Galactic Invader Ah Puch w przeciągu 2 tygodni aby otrzymać za darmo ten ward.
 

Aktualizacja kart bogów

 

Olympian Anhur

      Anhur

 

 

Ares Standard

Ares

 

 

 

Convention 2012 Artemis

Artemis

 

Convention 2013 Kali

Karta tymczasowo usunięta z tego samego powodu co pierwotna karta Sun's Bride Change. Zbyt duże podobieństwo do skórki Arclight dla bohaterki League of Legends - Vayne.

 

 

Alienware Ra

Ra

 

 

Divine Protector Vamana

Vamana
 

Pomniejsze

  • 10 nowych osiągnięć w kategorii "Bogowie".
  • Nowe opcje prywatności
    • Dodano nową opcję ukrycia statystyk profilu gracza. Opcja nazywa się "Hide My Profile".
      • Ukryje to wszelkie informacje które można zdobyć za pomocą API.
    • Opcja "Hide God Stats" ukryje również ramkę oraz poziom Mastery danego boga.
  • Conquest Tutorial – Poprawiono błąd z zakupem itemów dla klas innych niż Guardian..
  • Wiadomości od administratorów będą widnieć w zakładce "System".
 

Zmiany w przedmiotach

 
Blink
  • Zwiększono CD z 90s do 150s
  • CD jest uruchamiane po otrzymaniu obrażeń aby było bardziej jasne kiedy będzie dostępny (jeśli CD jest mniejsze niż wymagany czas przebywania poza walką)

 

 

 
Improved Blink
 
  • Zwiększono CD z 60s do 110s
  • Wymagany czas przebywania poza walką zwiększony z 4s do 5s
  • CD jest uruchamiane po otrzymaniu obrażeń aby było bardziej jasne kiedy będzie dostępny (jeśli CD jest mniejsze niż wymagany czas przebywania poza walką)

 

 

 
Greater Blink
 
  • Zwiększono CD z 45s do 70s
  • Nie zapewnia 40% Szybkości Ruchu na 1s po użyciu.
  • Wymagany czas przebywania poza walką zwiększony z 3s do 5s
  • CD jest uruchamiane po otrzymaniu obrażeń aby było bardziej jasne kiedy będzie dostępny (jeśli CD jest mniejsze niż wymagany czas przebywania poza walką)

 

 

 
Deathbringer
  • Zmniejszono bonus ataków krytycznych z 50% do 40%

 

 

Bogowie - balans i poprawki

 
Athena
 
Shield Wall 

Shield Wall

  • Poprawiono rzadki błąd w którym umiejetność mogła zostać zniszczona przez Gold Fury

 

 

 
Bacchus
 
Belch 

Belch

  • Umiejetność odrzuca miniony

 

 

 
Guan Yu
 

Ogólne

  • Poprawiono informacje o pasywnej umiejętności aby informowała o zwiększeniu obrażeń.

 

 

 
Khepri
 
Scarab's Blessing 

Scarab's Blessing

  • Umiejetność nie chroni przed egzekucją.
  • Poprawiono błąd który przenosił Ultimate na CD nawet jeśli nikt nie został błogosławiony.

 

 

 
Neith
 

Ogólne

  • Poprawki dźwięków standardowego modelu.
World Weaver 

World Weaver

  • Poprawki dźwięków umiejetności.

 

 

 
Poseidon
 
Release the Kraken! 

Release the Kraken!

  • Poprawki kolorystyki Krakena względem obu drużyn.

 

 

 
Ratatoskr
 
Passive - Acorn of Yggdrasil 

Passive - Acorn of Yggdrasil

  • Poprawiono brakujący żołądź poziomu pierwszego niewidniejący na tablicy wyników.
Through the Cosmos 

Through the Cosmos

  • Poprawki kolorystyki drzewa względem obu drużyn.

 

 

 
Vamana
 
Passive - Sleeping Giant 

Pasyw - Sleeping Giant

  • Dodano wskaźnik pasywki.

 

 

 
Xing Tian

Ogólne

  • Dodano brakującą informację o poziomie trudności.
  • Poprawki tłumaczeń umiejętności.
Furious Roar 

Furious Roar

  • Czas trwania obrażeń zmniejszony z 1.5/2/2.5/3/3.5 do 1/2/2/3/3
  • Obrażenia zmniejszone z 2.5% co .5s do 4% co 1s
Whirlwind of Rage and Steel 

Whirlwind of Rage and Steel

  • Cele są odporne na wszystkie efekty CC będąc złapanymi przez Xinga.
  • Czas "rozgrzewki" zwiększony z .6s do .75s
  • Zmniejszone obrażenia z 50/75/100/125/150 do 15/25/35/45/55
  • Zadaje zwiększone obrażenia za każdy kolejny obrót: x2/x2.4/x2.8 po pierwszym uderzeniu.

 

 

 
Zeus
Chain Lightning 

Chain Lightning

  • Czas odbijania się piorunów zmniejszony z 0.4 do 0.2s
  • Zmniejszone obrażenia z 45/85/125/165/205 do 40/70/100/130/160
  • Zwiększono CD z 8s do 10s
  • Nakłada 30% spowolnienie szybkości ruchu na 2s
New - Aegis Assault 

Nowość - Aegis Assault

  • Zeus rzuca tarczą przed siebie zadając 80/125/170/215/260 obrażeń +50% mocy i nakłada ładunek trafionym wrogom. Tarcza zawisa w powietrzu na 3s. Przez ten czas Zeus może uderzyć tarczę bazowymi atakami lub umiejetnością Chain Lighting zadając dodatkowe 10/20/30/40/50 obrażeń + moc bazowego ataku. Koszt: 60/65/70/75/80. CD: 10s.
Detonate Charge 

Detonate Charge

  • Nie spowalnia celów z 3 ładunkami.
Lightning Storm 

Lightning Storm

  • Zeus może przywołać burzę bez konieczności stania w miejscu.

 

 

 
Zhong Kui
 

Ogólne

  • Dodano brakujące linie do VGS.

Komentarze (31) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarDeggsy (38)
Orientuje sie ktoś kiedy bedą jakieś darmowe gemy?:D
17.09.2015 (16:48)
avatarMaCaFar (106)
Nerf blinka mocno zaboli Aresa :/ A buff Zeusa bardzo mocy, zobaczymy jeszcze jak dokładnie ta tarcza się sprawdza ale zapowiada się świetnie tylko nie rozumiem jednego, po co buffują Zeusa skoro ma mieć reworka?
17.09.2015 (17:01)
avataradasm95 (200)
To jest imo rework, zmieniony skill (2).
17.09.2015 (17:08)
avatarBallcadeias (1271)
@MaCaFar

Ale...to jest właśnie rework Zeusa
17.09.2015 (17:09)
avataraditirex (1069)
Karta artemis!!! I TAKICH WŁAŚNIE OCZEKUJE A NIE JAKIEŚ REKLAMY PASTY DO ZEMBÓW! Nerf adc, znowu, naprawdę? Ten biedny db, nerf blinka, zaraz nie będziemy się już w ogóle przyśpieszać. Nerf ulta tego chu** khepriego ,tylko szkoda że nie na casting ale na egzekucje zawsze się przyda. Buff/nerf zeus takie sobie.
17.09.2015 (17:29)
avatarOm3nov (348)
Hmmm sam nie wiem co o tym myśleć, zamiast nerfić blinka mogli zmniejszyć CD na beadsach trochę. Bo tak to teraz taki Tyr już zdecydowanie nie będzie tak hasać jak dawniej. A w przypadku takiego aresa, hmm beadsy mają CD 90s. Innymi słowy masz 20s czasu na rzucenie ulta (tyle wynosi różnica między cooldownem blinka i beadsów) to wciąż dużo, więc jeżeli nie zginiemy a robimy Aresa pod full cooldown reduction to jego ultimate wciąż będzie nie do uniknięcia jeżeli chodzi o beadsy, więc nie ma tak źle. No i fajnie, że Zeus wreszcie ma jakiś pożyteczny skill. Xing Tianowi trzeba znerfić dmg na każdym skillu nie tylko na tym, gościu w każdym meczu praktycznie wychodzi z top dmg jako pieprzony full tank więc to są jakieś żarty.
17.09.2015 (17:32)
avatargucciox (41)
AHHHH jak ja kocham LOW-REZ.... Gracze narzekali na: a)brak ucieczki b) bezużyteczny ult Zeuska

Co dostajemy? a) nadal brak ucieczki i co wiecej brak tej obrony z "dwójki" b) NIECO mniej (ale wciąż) bezużyteczny ult

no to cool.

Jednak ja nigdy nie narzekałem na moją drugą ulubioną postać w grze i w sumie nie jest źle... Mogło być gorzej.
17.09.2015 (17:32)
avatarHasira (649)
@gucciox: a o combat blinku nie słyszałeś? Wiele osób nie wie po co on istnieje, dlatego wam rozjaśnię - no właśnie jest po to by kupować go na postacie, które nie mają escape mechanizmu.

Po prostu wkurza mnie już podejście graczy "omg, niegrywalna postać bo nie ma; dasha, escape mechanizmu, skoku ani ulta który zabija na hita, nie ma żadnego cc. Omg co ten HiRez, kiedy wyda coś wreszcie viable". Moim zdaniem postacie w Smite i tak są zbyt mało różnorodne bo co druga ma właśnie dasha albo takiego samego ulta, tylko z inną animacją. Zeus aktualnie jest jednym z bardziej wyróżniających się magów jeśli chodzi o skillset.

Combat blink i inne aktywy w Smite pełnią rolę czarów przywoływaczy w LoLu, tam właściwie zawsze jest brany Flash czyli blink w Smite. Ogólnie dziwi mnie, że właśnie w smite ten aktyw jest jednym z najrzadziej widywanych (mówię o wersji combat a nie greater, którą używają praktycznie wszystkie guardiany). No ktoś powie "no ale czary przywoływaczy są darmowe a za aktywy trzeba płacić" no tak, ale tak czy siak wychodzi na to samo :P

Zacznijcie go więc do cholery używać a nie pisać pod każdą postacią nie mającą escape mechanizmu "kiedy HiRez zrobi rework i doda go?".

~~~~~~

Ten nerf blinka to nie tylko nerf Aresa ale i większości guardianów, taki ymir czy sylvanus potrzebują go do inicjacji TF. Z jednej strony nerf wydaje się dosyć duży ale z drugiej i tak jest za mały bo Ares, tak jak wspomniał Om3nov ma 20 sekund. Tak naprawdę powinien mieć 0. Jego ult jak już jest w takiej formie to powinien łapać tylko;
a) debili, którzy nie wiedzą co to beadsy.
b) debili, którzy w złym momencie użyją beadsów.
c) debili, którzy w złym momencie użyją odporności na cc (ze skilli np. Chang'e lub Xbala) a nie mają kupionych beadsów.
I wtedy będzie wreszcie ok, będą mogli zmienić nazwę jego ulta na "selekcja naturalna" i wszyscy będą zadowoleni. Oczywiście tylko debile nie, ale oni nawet do graczy się nie zaliczają :P

Hunterzy nadal mają status "do zbalansowania". Nerf Db dosyć mocny ale przecież są i inne itemki na crita, więc nie wiem czy to coś da. Ogólnie HiRez trochę w złą stronę to balansuje bo powinien to zrobić od strony mechaniki czyli - nałożyć maksymalne ograniczenie na crita i cooldown reduction np. postać może zredukować cd skilli maksymalnie do 30%, jak nakupi więcej itemków z tym to po prostu ich bonusy nie będą brane pod uwagę. Z critami podobnie, ustawić na max. 30% szansy, do tego jeszcze dodać większy limit dla AA i już.

Kurczę, jestem taka genialna... Gdzie mogę sprawdzić oferty pracy do HiRezu, chętnie zatrudnię się tam jako osoba zajmująca się OGARNIĘCIEM SYFU. Aczkolwiek mam teraz dylemat bo Backflip studios też mnie potrzebuje... :F Czy można zatrudnić się w dwóch firmach jednocześnie? Jest tu jakiś prawnik?
17.09.2015 (17:57)
avatarRevec (66)
Ograniczenie max. dmg z crita zabolałoby nie tylko hunterów,są jeszcze assasyni,a nerf blinka boli nie tylko guardianów :( Biedny Odyn nie bedzie mógł tak często inicjować teamfightów :(
17.09.2015 (18:14)
avatarPiterator (46)
No okej, znerfili blinka, co uniemożliwi nieogarniętemu Aresowi zultować na czas, dodam także, że i tak by mu to nie wychodziło - ogarnięty Ares nadal będzie siekał, tak jak przed updatem... na dodatek Tyr właśnie ucierpiał i nie zdziwiłbym się jakby ludzie przestali nim grać.

Nerf Deathbringera - bardzo dobre posunięcie, choć te 10% dużo nie zmieni albo nawet nic nie zmieni.

Zeus będzie tarczą rzucać, rzekłbym że to kpina... mag i tarcza jakoś ze sobą nie współgrają. Rozumiem jakby rzucał sandałem, ale tarczą? Wiem, że on nosi ze sobą tarczę, ale żeby od razu nią rzucać... nie długo zamienią pioruny z ulta na spadające tarcze albo jedną wielką tarczę i zamiast miotać piorunami to będzie uderzał z bańki krzycząc "THIS IS SPARTA".
17.09.2015 (18:15)
avatarHasira (649)
Akurat Assasini też nie należą do zbyt zbalansowanej grupy :P

Z tą tarczą Zeusa to pewnie chodzi o to, że to drugi z najważniejszych atrybutów zaraz po piorunach. Właściwie Zeus tych atrybutów miał więcej bo chociażby był jeszcze orzeł. Należy pamiętać, że on nie tylko władał piorunami ale też był uznawany za "przywódcę" wszelkich bogów, dlatego ma atrybuty władzy. Może faktycznie rzucanie tarczą mało pasuje do niego jako do maga, no ale tarcza jest metalowa, przewodzi prąd... To ma sens :P
17.09.2015 (18:22)
avatarDamire (70)
A te conventiony będą dostępne? Bo chętnie bym kupiła Convention 2012 :3
17.09.2015 (18:24)
avatarPanSIlent (1424)
Nie. Można je dorwać na rzadkich Giveaway'ach lub aukcjach.
17.09.2015 (18:26)
avatarRevec (66)
Z assasynami jeszcze nie jest tak źle jak z hunterami,szczególnie 1v1 się meta zrobiła i mało który bóg ma szanse z amc czy hyou yi.
17.09.2015 (18:28)
avatarkiogu1 (608)
Danie aresowi 0s czasu na ult to błąd. Stanie się on bezużyteczny, tym bardziej, że 1/2 postaci może go skontrować własnym skillem/ultem. Poza tym trudno jest trafić ultem 2 razy tego samego boga (po 50 s nie pamiętamy który to) a nawet jeśli nie możemy zablokować ulta aresa pozostaje nam aegis. A jeśli nawet to nie pomoże to wystarczy ktoś, (he bo, arte) kot będzie go focusował skillami dalekiego zasięgu i uniemożliwi blink.

Aresowi należy dać 5-10 s aby musiał on "czatować" na okazje, nie mógł wrócić do bazy, a jeśli już straci okazje nie mógł jej wykorzystać ponownie. Co do blinka to tak jak mówiłem najbardziej ucierpi tyr. Gdyby zmniejszyli CD skoku i przyśpieszyli animację, może dalej byłby grywalny, ale serio? Combo co 45 sec przy cd umiejętności 15s z dużym ryzykiem że wybrany przez nas przeciwnik uskoczy/odpali beads/zostanie uratowany przez tanka?
17.09.2015 (18:43)
avatarPanSIlent (1424)
Dziwnym trafem planowałem Diamondować Tyra.
Dzięki HajRez.
17.09.2015 (18:55)
avataradasm95 (200)
Nerf tyra (tyr counter for hades), co teraz? Jeszcze więcej osób będzie grało moim ukochanym Hadesem, na którego zostanie tylko dobra z changa z kontr, ew. bdb swk :
17.09.2015 (19:29)
avatarRyszardzislaw (305)
Hasira według Twojego schematu każdy, kto daje się złapać przez ult aresa jest debilem. Spoko, wychodzi na to, że każdy gracz Smite (włącznie z Tobą) jest debilem. Ja wolę użyć beadsów np. na ulcie hun batza, czy innym ciężkim CC, przeżyć i później mieć nadzieję, że Ares akurat mnie ominie swoim ultem, niż umrzeć na ulcie Hun Batza, by potem móc uniknąć ulta Aresa.

Ograniczenie szansy na cios krytyczny to serio byłoby dla Ciebie rozwiązanie? A co z takim Anhurem, który nie potrzebuje ŻADNEGO przedmiotu na kryty, by tłuc z basików po 300/400 dmg? Medusa, Hou Yi i Neith też zaśmieliby Ci się teraz w twarz. Rozwiązanie takie byłoby tylko nerfem częściowym i nie wystarczającym. Śmiem stwierdzić nawet, że zrobiłoby jeszcze większy syf niż jest, bo najpierw trzeba by było naprawić to co się zepsuło, a dopiero potem nerfić we właściwy sposób. Nie można traktować hunterów jako grupa i starać się udupić ich wszystkich jednocześnie, bo przy okazji oberwie się innym postaciom opartym lub o AA (kali, osiris), czy postaciom opartym o kryty (serqet, ne zha). Hunterów trzeba nerfić pojedynczo, tak jak to miało miejsce na samym początku sezonu 2 (osłabienie dmg z umiejętności służących do cleara dla Apolla, Anhura, Neith czy AMC). To właśnie jest najlepsze rozwiązanie.
17.09.2015 (19:42)
avatarPiterator (46)
Co ma tarcza do piorunów? To, że tarcza może przewodzić prąd to jest raczej najmniej trafny argument, metalowy sandał też może przewodzić prąd, dlaczego więc nie rzuca sandałem? Rzucasz sandałem, przeciwnik dostaje stuna, true damage (zakładając, że takowy sandał jest ze średniowiecza) - oczywiście AOE, bo tak to by było zbyt op + wielka tarcza spada jak meteoryt w przeciwnika, to by działało... jeżeli by przeżył, to masz dasha na 1 (rozbieg z bańki), a 3 naśladowałaby tarczę Kapitana Ameryki (odbijałaby się i wracała do Zeusa).

A teraz na poważnie - pisząc ten farmazon u góry, chciałem pokazać jak widzę tego reworka, jest po prostu tandetny... zakładam, że jest mnóstwo ciekawszych, a przede wszystkim nieco bardziej praktycznych skillów, które można by było wymyślić.

Hirez leci na łatwiznę, i nie mówię tylko o Zeusie, głównie nerfi przedmioty, które nie powinny być znerfione... choć nerf deathbringera popieram.
17.09.2015 (19:48)
avatarkiogu1 (608)
Dlaczego zeus rzuca tarczą?
Ja widzę trzy możliwości
1.Hi reaz kupił na promocji w biedronce Marvel i da mu skina kapitana Ameryki. To samo Herc, Thor, skin chabrakana do poprawy. W ramach równouprawnienia Apollo agent dostanie opaskę na oko i zmieni się w murzyna. Loki będzie magiem a
w ramach Gender Rama zmieni płeć i zostanie czarną wdową.

2. Powodem jest lore, a także sam zeus. Hi rez doszedł do wniosku, że skoro zeus w mitologi miał tarczę z kozy aegis to i tu powinien ją mieć. Szkoda nosić tarczę i tylko ją nosić bo ni to tank ni warrior a tarczy nie używał nawet na 2.

3. Hi reaz doszedł w końcu do wniosku, że zeus nie ma clear przez co nie nadaje się na conquest. Teraz zadaje niezły dmg w kombinacji 2+1+basic+3 i ogólnie przy użyciu tej kombinacji z czyści nie tylko linię ale zada obrażenia wrogiemu bohaterowi.

A teraz pojedźmy do tybetu by w tamtejszych jaskiniach przez tydzień medytować, który z powyższych powodów jest prawdziwy.
17.09.2015 (20:36)
avatarkiogu1 (608)
Ten rework jest niezwykły nie z uwagi na nowe skille. Jest taki bo hi reaz nie chciał zmieniać całego zeusa tylko 1 skill.
Wnerwia mnie to parcie pod conquest. Serio, kto pracujący ma czas grać więcej nż godzinę-dwie.
17.09.2015 (20:40)
avatarHasira (649)
Niestety cisną na Conquest bo to oryginalna mapa z matki wszystkich moba - dota 1. Tyle, że mapa Smitowa jest mocno przebudowana i z tą oryginalną z dota 1 nie ma kompletnie nic wspólnego. Niemniej ogólnie utarło się, że w moba zawsze musi być mapa z trzema liniami i junglą i tylko taka ma wsparcie e-sportowe a cała reszta nie. Dlaczego? No bo dota 1 to bardzo stara gra, pracowali nad nią fani (nie była komercyjna) balansowali ją latami więc podobno jest zbalansowana. A po co tworzyć coś nowego jak można wykorzystać co jest już sprawdzone?

Trudno jest przełamać lody, taka prawda. Było kilka moba, które miały niestandardowe mapy i niestety do czołówki nie miały szans wejść a co dopiero mieć e-sportowe wsparcie. No bo "po co zmieniać coś, co jest dobre?" Tyle, że zapomnieli, że ta mapa jest już nudna.
17.09.2015 (21:10)
avatarWonlann (212)
Sry za te pytanie :P Gdzie jest shirej? (ten od buildow sry n(m czy dobrze napisałem nick :d)
17.09.2015 (21:12)
avataradasm95 (200)
Może i troszkę nie na temat, ale oto typowy mecz w którym się spada, + w którym ludzie flamują za wzięcie Agniego na solo.
http://screenshooter.net/100488016/gyccqqy
17.09.2015 (21:14)
avatarPanSIlent (1424)
Wonlann - Shir zmarł na śmierć bez udziału osób trzecich. Ale tak się składa, że ja byłem czwartą!
17.09.2015 (21:21)
avatarExecution (405)
No cóż Adam, ilość wardów postawionych przez Ciebie z pewnością nie raz uratowała dupę :p
17.09.2015 (21:53)
avataradasm95 (200)
Na co mi były wardy skoro jak Bellona przychodziła to tylko fraga oddawala? Zabijał mnie tylko pose jak przyszedł że statami 9/0.
17.09.2015 (22:01)
avatarExecution (405)
Wardy nie pomagają tylko Tobie, a również całej drużynie.
17.09.2015 (22:31)
avatarExecution (405)
Zresztą, stawiając sentry bliżej siebie możesz zniszczyć warda wroga co dodatkowo ułatwi gank na enemy.
17.09.2015 (22:36)
avatarZirean (54)
Nerf blinka - nerf tyra? Komuś się chyba nieźle pokićkało. Ja jestem aktualnie na ścieżce #road_to_X_tyr i gram bez blinka, dlaczego? Bo gram nim na solo na conq.


Zastanawiacie się dlaczego conq to mapa ze wsparciem e-sportu. Otóż dlatego ze ta mapa wymaga zgrania, skilla, opanowania roli. Co jak co ale jakiego skilla trzeba mieć na arenie? Napiepszasz się z innymi i najwazniejsze są punkty..


Apacz wygląda jakby turystami rzucał!


Po za tym ten patch oceniam na 3/10 . Wszyscy czekają na nowe goldeny i jousta a ten patch nie wniósł praktycznie nic.
17.09.2015 (22:38)
avatarkiogu1 (608)
Conqest to nie zgranie, skill i opanowanie ról. Conquest to robienie tego samego w tych samych przedziałach czasowych.

Co do areny to wydaje mi się, że się mylisz
- Musisz ogarnąć otaczający cię chaos. Nagle gdzieś znikł loki? Thor odpalił ult z za barierki? Każde posunięcie jest da się skontrować, każdego przeciwnika pokonać nie zależnie od twojej roli, klasy czy postaci. Afro może ubić lokiego, a bakasura - dowolnego tanka z full hp jeśli ma właściwy bulid i wie kiedy atakować.

-Dlaczego tak jest? Bo dobra Arena to ciągły teamfinght. TO cel conquestu bez nudnego junglowania i niszczenia wież.
Masz złego tanka? Asassyni wroga zniszczą twoich magów. Warior nie inicjuje TF? Jesteście na łasce wroga. Mag nie może sobie poradzić z czyszczeniem minionów i robieniem DMG? Zbliżasz się do porażki.

Wygrać arenę może każdy, ale wszystko opiera się na "ogarnięciu" otaczającego cię Chaosu. Atakujecie razem, ale jeśli będziesz pchał sam szybko giniesz.

Czasami pomaga ci los np. ja ostatnio dostałem takiego lagu (ping 600-900) że po wygranym meczu przeciwnicy byli zdziweni jak mógł ich pokonać "migający, skaczący, wyłaniający się z zza ściany i strzelający na ślepo khepri. Ale nawet tam wynikało to z wrogów, którzy na siłe starali się mnie zabić dając czas do działania reszcie teamu.

p.s. To mogą być subiektywne odczucia bo od dłuższego czasu w smite nie grałem, a arenę ubóstwiam od bety.
17.09.2015 (23:53)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!