[Patch Notes] Wiewiór?

Dodane przez  PanSIlent 16.05.2015 (9:52)


Nowy Bóg

Ratatoskr
 

  • Acorn of Yggdrasil - Pasyw
    • Ratatoskr zaczyna grę automatycznie z żołędziemi Yggdrasila w ekwipunku. Może ulepszyć ten żołądź kiedykolwiek i gdziekolwiek na mapie. Na daną grę może kupić tylko jeden żołądź i każdy z nich zapewnia inny bonus.
  • Dart
    • Ratatoskr dashuje, zadając 70/100/130/160/190 obrażeń (+40% mocy) przeciwnikom w linii. Jeśli Wiewiór uderzy boga, który nie otrzymał w ciągu ostatnich 10 sekund obrażeń od tej umiejętności, CD jest resetowane.
  • Flurry of Acorns
    • Ratatoskr wiruje rzucajac 12 żołędzi które nieruchomieją w powietrzu a po krótkim czasie wracają do niego zadając 10/14/18/22/26 obrażeń (+20% mocy) na swojej drodze..
  • Acorn Blast
    • Ratatoskr strzela 4 żołędziami w stożku zadając 30/40/50/60/70 obrażeń (+60% mocy)..
  • Through the Cosmos
    • Po krótkim ładowaniu Ratatoskr skacze na gałąź Yggdrasila. Może potem dwukrotnie skoczyć na inną gałąź. Na trzeciej gałęzi może wybrać miejsce lądowania, gdzie zada 250/330/410/490/570 obrażeń (+100% mocy) celom na ziemi.



Acorns of Yggdrasil
 

  • Magic Acorn
    • +5 Mocy Fizycznej
  • Blue Acorn
    • +30 Mocy Fizycznej
    • Passive - Flurry of Acorns spowalnia przeciwników o 30% na 2s.
  • Yellow Acorn
    • +30 Mocy Fizycznej
    • Passive - Flurry of Acorns zadaje dodatkowe 20%obrażeń.
  • Sapphire Acorn
    • +50 Mocy Fizycznej, +15 Fizycznej Penetracji
    • Passive - Żołędzie z Acorn Blast przyklejają się do przeciwników i wybuchają po 2s. Żołędzie zatrzymają się na maksymalnym zasięgu, jeśli nie ma wokół nich celów.
  • Emerald Acorn
    • +50 Mocy Fizycznej, +15 Fizycznej Penetracji
    • Passive - Acorn Blast leczy Ratatoskra.
  • Topaz Acorn
    • +50 Mocy Fizycznej, +25% Redukcji CD
    • Passive - Dart ogłusza przeciwników uderzonych dwukrotnie.
  • Opal Acorn
    • +50 Mocy Fizycznej, +25% Redukcji CD
    • Passive - Dart wystrzeliwuje 6 piorunów w kiernku celów znajdujących się po bokach Ratatoskra.


 




New God Skins

  • G.I.Zhong Zhong Kui (600 gemów, dostępny cały czas)
  • Crikeydile Sobek (Exclusive, dostępny ze skrzynki Spectacular razem z King Bacchus. Zawartość skrzynki przeczytasz tutaj.)
  • Hunkules Hercules (Exclusive)
  • Beach Babe Aphrodite (Limited)
  • Flurry Ratatoskr (100 gemów lub 9500 favoru)


 




Nowe karty Bogów

  • Standard Isis
  • Ah Muzen Puch - strzela zwłokami które spowalniają, lel:)


 




Nowe VoicePacki

  • G.I. Zhong Zhong Kui
  • Crikeydile Sobek
  • Hunkules Hercules
  • Beach Babe Aphrodite
  • Ratatoskr


 




Nowe Emotki

  • Ah Puch Wave & Clap
  • Ratatoskr Wave & Clap


 




Nowe Wardy i Ikony

  • Sharky Icon


 




Interfejs

  • Drobne poprawki wizualizacji ekranów:
    • League
    • Profile
    • Gods 
      • Zmieniono podstawowy widok na ikony.
      • Dodano opcję "Use Gods Card"
    • Notifications
      • Dodano zakładkę Osiągnięć
    • Match Lobby
      • PTS: Piedestały i modele bogów były zasłaniane przez UI. Jest to poprawione w obecnej łatce.
  • Najeżdzanie myszą na osiągnięcia pokazuje ikonę w większej rozdzielczości.
  • Dodano Honor Osobisty w profilu gracza.
  • Kółko myszy pomaga w przegladaniu skrzynek.
  • Dodano odpowiednie odniesienia podczas oglądlądania skóek Exclusive
  • Dodano odpowiednie ikony do pewnych Osiągnięć
  • Kliknięcie zakładki Profile podczas przeglądania Profile Page skieruje do poprzednio oglądanej zawartości.
  • Poprawiono błąd związany w błędem animacji modeli używając kombinacji ALT+TAB podczas grania na pełnym ekranie.
  • Poprawiono błąd w któym pewne osiągnięcia ustawione jako ulubione nie były widoczne przez innych graczy.


 




Pomniejsze

  • Questy klanowe dostosowywują się do poziomu twojego klanu i liczby osób znajdującym się w nim. Skalowanie jest zablokowane w momencie odebrania Questu.
  • Dodano ikonę na minimapie Areny podczas pojawienia się sojuszniczej lub wrogiej "Wieży" na arenie.
  • Poprawiono błąd, gdzie campy mogłu utknąć na rogach obozu.
  • Conquest Tutorial - Miniony i Sojusznicy pojawiają się kiedy nacierasz na wrogiego Tytana.
  • Joust - Poprawiono drobny błąd w którym "dowódcy" obozu nie pojawiali się na środku obozu.
  • Poprawiono błąd w którym bogowie byli pokazywani pod piedestałem (np. wychodzący Zhong Kui)
  • Naprawiono bład związany z osiągnięciem "No Scope" podczas gdy jesteś ofiarą Ultimate Xbalanque. (Wyjaśnienie dla Norwegów: Nie widzisz nic a ubijesz wroga)


 



Przedmioty

  • Shielded Teleport
    • Poprawiono usterkę, w której Janus mógł użyć Teleportu bez Cooldowny, jeśli wcześniej odpowiednio użył swojego Portalu.

  • Soul Reaver
    • Poprawiono pasywny bonus, gdzie nie zawsze trafiał cel z największą ilością życia podczas gdy Nu Wa używała Ultimate.


 




Bogowie - Balans i poprawki

  • Ah Muzen Cab
    • Stinger
      • Poprawiono błąd w którym skórka Solid Hornet odtwarzała zwykłe teksty Ah Muzen Pucha (Taest, Ball)

  • Ah Puch
    • General
      • Usunięto przedłużającą się poświatę po śmierci.
    • Undead Surge
      • Poprawiono błąd w którym umiejętność nie miała CD.
      • Poprawiono "puste" leczenie. Przechodzenie po zwłokach nie uzdrawiało Ah Pucha, ale powodwało znikanie zwłok i odtwarzanie dźwięku.
    • Fleeting Breath
      • Redukcja obrażeń z 32/34/36/38/40 do 25/28/31/34/37 za uderzenie.
    • Empty the Crypts
      • Czas trwania zmniejszony z 8 do 6s.
      • Znany problem: Mgła utrzymywała się przez 8s.

  • Anhur
    • Desert Fury
      • Poprawiono celownik podświetlający tylko pierwszy cel.

  • Anubis
    • Sorrow
      • Usunięto z opisu "Resolve" które było odniesieniem do mechaniki w starych przedmiotach.
      • Zapewnia 30% Redukcji CC i jako jedyna omija maksymalny - 40% - pułap opcji.

  • Ao Kuang
    • King’s Sword
      • Poprawiono błąd w którym Ao Kuang używa 2 ładundków miecza podczas Ultimate gdy nie ma many.
    • Water Illusion
      • Podświetlenie naziemnego celownika było za krótkie. Poprawiono ten błąd.

  • Arachne
    • Web
      • Poprawiono zbyt szybko znikający dźwięk.

  • Athena
    • Preemptive Strike
      • Poprawiono naziemny celownik który podświetlał wrogów za pierwszym celem.
      • Naprawiono błąd, w którym dźwięk Bloku nie odtwarzał się, jeśli Athena została zaaakowana z ciosów dwukrotnie.

  • Awilix
    • Gravity Surge
      • Całkowita odporność na spowolnienia, podrzucenia i zakorzenienia.
      • Czas trwania wydłużony do 6s.

  • Bakasura
    • General
      • Nie może używac emotek w skórce Death Machine i Feaster Bunny podczas swojego Ultimate.

  • Cupid
    • Heartbomb
      • Naprawiono umiejętność natychmiastowo eksplodującą na wrogim Tytanie.

  • Bacchus
    • General
      • Poprawiono animację skoku (spacja) wyglądającą nienaturalnie.

  • Freya
    • General
      • Bazowa Ochrona Fizyczna zwiększona z 13 do 14
      • HP co poziom zwiększone z 77 do 80
      • Bazowa Szybkość Ruchu zwiększona z 370 do 375
      • Skalowanie mocy magicznej zwiększone z 0 do 0.9.

  • Isis
    • Dispel Magic
      • CC Immunity (Beads, Magi's Blessing) już nie niweluje efektów kradzieży Ochrony Magicznej.

  • Medusa
    • Acid Spray
      • Drobne poprawki graficzne celownika.

  • Nemesis
    • Passive - Scales of Fate
      • Nemesis otrzymuje stałą wartość kradzinej mocy zamiast jej procentowych statystyk.

  • Odin
    • General
      • Poprawiono trzy osiągnięcia: Final Form; Cleanup Crew; i Kaboom! nie były zapewniane jeśli Odin użył Ptasiej Bomby (Raven Shout + Lunge)
    • Ring of Spears
      • Poprawiono 2 i 3 poziom umiejętności nie zapewniajacy ochrony przez zakorzenieniami.

  • Osiris
    • General
      • HP co poziom zwiększone z 80 do 85
      • HP5 co poziom zwiększone z .7 do .8
      • Bazowa Ochrona Fizyczna zwiększona z 15 do 17

  • Rama
    • Astral Arrow
      • Poprawiono brakujacy dźwięk przy penetracji strzałą.

  • Thanatos
    • Harvester of Souls
      • Poprawiono błąd gdzie leczenie było zapewniane za zabójstwo poprzedniego celu aniżeli ostatniego.

  • Ullr
    • Wield Axes/Bow
      • Zmiana broni z łuku na topory i vice-versa niweluje efekt Disarm nałożony przez Bellonę.

  • Zeus
    • General
      • Błyskawica dostała klapsa i od teraz zachowuje się poprawnie w Lobby.

Komentarze (44) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1414)
Dla tych co kręcą nosem na termin tłumaczeń - ja śpię. Jem. Zażywam porannego ruchu.
I TŁUMACZĘ RĘCZNIE. A nie translatorem :D
16.05.2015 (10:00)
avatarWonlann (212)
A więc herc zaczyna doganiać ymira z limitowanymi/ekskulzywnymi skinami xD



Ps. Czy tylko ja tak mam ze jak zaloguje się do smite to wszystko pięknie się załaduje tylko nie przycisk "Zagraj"? :c
16.05.2015 (10:48)
avatarBlukk (88)
Wonlann, własnie miałem to samo napisać, mi również nie działa przycisk "Play". T-T
16.05.2015 (10:49)
avatarKwardes (12)
I teraz znowu serwery off
brawo hi-rez
16.05.2015 (11:05)
avatarBlukk (88)
Teraz serwery on, ale nadal przycisk nie działa. :v
16.05.2015 (11:10)
avatarKwardes (12)
U mnie pisze że gra niedostępna
Co oni odpieprzają ? -,-
16.05.2015 (11:13)
avatarBlukk (88)
U mnie znów off... Ta gra zaczyna mnie dobijać.
16.05.2015 (11:17)
avatarKwardes (12)
Ide grać w lola, tam przynajmniej da sie grać :D
16.05.2015 (11:19)
avatarShirei (1308)
Fajne, zbuffowali postać, która potrzebowała nerfa, Freye... Nawet jeśli w drużynowych grach tego nie widać, to w 1v1 już bardzo. Na conquestach to może tak nie przeszkadzać, bo ma się drużynę do pomocy, ale w 1v1 to robi pogrom wraz z paroma innymi postaciami, które warto by znerfić. A nerf Ah Pucha śmieszny, tak jak to było w przypadku Bellony.
16.05.2015 (11:20)
avatarPanSIlent (1414)
Drobne problemy na serwerach. Oczekujcie poprawy za godzinę, maksimum dwie.
16.05.2015 (11:20)
avatarSOULREAVERPL (34)
Ja tam się ciesze przerwało mi gre ale przynajmniej dostane darmowe gemy jak zawsze(Jeśli ktoś nie wie o co chodzi to gdy dają patch albo mają problemy techniczne a ty jesteś w trakcie meczu i cię wyrzuci to dadzą ci darmowe gemy :D)
16.05.2015 (11:30)
avatarXiverus (21)
Zgodzę się z Shirei. Freya już była op, a teraz zamiast nerfa dostaje buffa. Grać na nią się nie będzie dało... . Pytanie z innej beczki. Kiedy będzie nowa Arena, oraz kiedyś widziałem skin do Nox "Voodoo", czy ten skin wejdzie w życie czy to tylko plotka była?
16.05.2015 (11:33)
avatarMissRedhead (148)
@Xiverus - kiedy będzie nowa arena jeszcze nie wiadomo, muszą ją dopracować ale nie podali jak na razie daty. Co do skórki to raczej nie była plotka, dodadzą ją w swoim czasie;)
Buff Frei, nerf Ah Pucha, ale nie na to co trzeba, wygląd wiewióra, Hi-Rez, co Ty robisz? Co do skórek fajne, Herc i Aphro kręcą ze sobą?:D Btw jak zdobyc skórkę do niej? A i jeszcze jedno, czy jeśli mam już jakąś skórkę bo ją kupiłam to mogę ją wylosować ze skrzynki czy nie zrobią mi takiego świństwa?:)
16.05.2015 (11:43)
avatarMissRedhead (148)
P.s mnożą się bogowie w zastraszającym tempie. Nie będę odpierać pracy redakcji ale na smitedatamining jest spojler następnego ;)
16.05.2015 (11:50)
avatarPanSIlent (1414)
Nie można otrzymać ze skrzynki skórek, które już aktualnie posiadasz.
Na tą chwilę nie znamy sposobu na zdobycie plażowej Aphro.
Wiemy już o Chepri od wczoraj. Spokojnie. Ball jeszcze nie był. A się wkurzy. Bo chciał Khnuma.
16.05.2015 (11:50)
avatarNikczemnyCygan (4)
Ej panowie i panie, Wiewiór już jest, czy dopiero przyjdzie?
16.05.2015 (11:50)
avatarPanSIlent (1414)
Patch jest planowany na 2 czerwca. Co brzmi podejrzanie długo. Osobiście wątpię w ten termin. Ale się zobaczy.
Ratatoskr jest zbyt mocny przez te żołędzie i z pewnością go znerfią. Dlatego musi być sporo czasu na PTS.
16.05.2015 (11:52)
avatarNikczemnyCygan (4)
Czyli wstępnie jeszcze około 2 tygodnie poczekamy na Wiewiórkę, rozumiem?
16.05.2015 (11:54)
avatarXiverus (21)
Skórki zdobyć będziesz mogła ze skrzynek jak zawsze prawie, i nie mogę dać Ci czegoś co już masz. Tak po wiewiórce będzie bodajże Ravana - x2 pod rząd jungler, tak czytałem.
16.05.2015 (11:55)
avatarPanSIlent (1414)
Tak. Po wczorajszym seansie na Twitchu byliśmy zszokowani przesadą Wiewióra i nerfami które po prawdzie nie robią nic. Gracze nie będą milczeć w tej sprawie, to jest pewne.
@Xiverus ravana jest potwierdzonym wojownikiem pod bazowe ataki, jak Ozzy
16.05.2015 (11:55)
avatarXiverus (21)
To nawet lepiej, że wojownik. Wojownicy są według mnie najciekawsi i najbardziej uniwersalni. Ciekawe kombinacje wychodzą i lepiej się sprawdzają niż na junglerach :)
16.05.2015 (12:06)
avatarMissRedhead (148)
@PanSilent jestem spokojna, niebywale;) wspomniałam tylko w razie jakby chrząszcz gnojownik Wam umknął - co oczywiście nie jest moją próbą podważenia Waszych kompetencji :)
Dzięki, w takim razie mogę polować na Sobka bez obawy, że wypadnie mi coś co już mam.
Aphro wygląda fajnie, mam nadzieję, że nie wsadzą jej w skrzynkę bo nie jest na tyle osom, żeby się tam znaleźć...
Tak, wiewiór kompletnie nie pasuje do stylistyki Smite, miało byś mrocznie, źle i strasznie, Scylla już była na granicy, ale teraz pokemonowy wiewiór?
16.05.2015 (12:08)
avatarHasira (642)
Głupio to zabrzmi ale przez cały czas myślałam, że ten wiewiór to wasz trolling (bo pierwsze wzmianki o nim pojawiły się zaraz po tym konkursie "wymyśl boga" i myślałam, że faktycznie ktoś go wymyślił). Dopiero jak na fejsie HiRez wrzucił dziś ten link - http://www.hirezstudios.com/smite/promo/god-reveal/ratatoskr to uwierzyłam :P

Co do samego wiewióra to powiem tak - moim zdaniem jakoś połączenie żołędzi i elektryczności(!?) niezbyt pasuje. Już pomijając fakt, że same skille są takie sobie, Dash Nemesis, jedynie ten rozrzut żołędzi jest jakiś bardziej oryginalny, wyrzucenie żołędzi w stożku jak u Ao Kuanga no i przez wszystkich lubiany ult w stylu "leć w górę i zniszcz wszystko". Trochę się zawiodłam ale wygląda uroczo :3

No i pomysł z tym ulepszaniem żołędzia to jedyne co mi się w nim bardzo podoba. Aczkolwiek nadal nieogarniam co wiewiór, Yggdrasil i pioruny mają ze sobą wspólnego.
16.05.2015 (12:11)
avatarmateo (69)
wiewior bedzie bardzo ciekawa postacia. Co do Ravany, ktory bedzie po nim- potwierdziło sie, że bedzie to WARRIOR. Co ciekawe, po nim bedzie egipska bogini Khepri (cosik z żuczkami zwiazana)
16.05.2015 (12:13)
avatarMissRedhead (148)
@ mateo - źle zasugerowałeś się nazwą, Khepri to mężczyzna, poranny aspekt Ra.
16.05.2015 (12:18)
avatarXiverus (21)
Skoro dodają takie postacie jak Meduza - Gorgona, czy "Ratatosk jest wiewiórką biegającą po ogromnym drzewie Yggdrasil, przenoszącą wiadomości i szerzącą plotki", żyję z nadzieją iż ujrzę kiedyś zapowiedź powrotu Minotaura jako Tanka lub Wojownika lub Hydry jako Junglera, Tanka. Z chęcią bym pograł takimi stworami :)
16.05.2015 (12:33)
avatarHasira (642)
Ja też i chyba każdy :P I szczerze powiedziawszy szansa na powrót Minotaura czy pojawienie się Hydry są całkiem prawdopodobne, skoro kiedyś w planach mieli dodanie Kirina (Qilin) - Chińskiego Jednorożca. W sumie szkoda, że na razie go odłożyli gdzieś na bok (był planowany w tym samym momencie co Fenrir) ale mam nadzieję, że do niego wrócą. Idealny by był z niego support :D
16.05.2015 (12:45)
avatarBallcadeias (1270)
Ludki ale naprawdę nie musicie wypisywać kto będzie po kim bo my to WIEMY. Wiem ,że każdy każdemu chce zarzucić info, tylko Dataminingiem każdy potrafi się obsługiwać a mi się lekko odechciewa robić skoro i tak już wszyscy wszystko wiedzą.
16.05.2015 (12:49)
avatarMissRedhead (148)
Ball nikt nie zrobi tego tak dobrze jak Ty.
Poza tym jest jeszcze wiele rzeczy o których nikt nie wspomniał.
Piszemy bo piszemy, niecierpliwi jesteśmy i poprawiamy sobie humor po wiewiórze i tyle, nie fochuj się;)
16.05.2015 (12:52)
avatarBallcadeias (1270)
No cóż wypisze je zanim znów mnie ktoś uprzedzi :P
16.05.2015 (13:14)
avatarXiverus (21)
Spoilery zawsze były, są i będą. Nie raz zauważam promocje lub inne informacje zanim je ujawnicie, a i tak czekam by dowiedzieć się czegoś więcej od Was.
PS. Serious Sam prawilna gra, zatwierdzam :D
16.05.2015 (13:26)
avatarBallcadeias (1270)
Ball tez zatwierdza żółwik!
16.05.2015 (13:31)
avatarXiverus (21)
Żółwik!
16.05.2015 (13:34)
avatarSOULREAVERPL (34)
Szczerze to bardzo mi się podoba ratatoskr jego wygląd jak i jego skille są fajne,jest bardzo dynamiczna a mało jest takich postaci,dashuje używa ulta i prawie pół mapy przechodzi aby uciec,zabić cel który jest daleko,jak i świetnie zgankować wrogów z zaskoczenia za pomocą ulta póżniej 2 zaatakować 3 i uciec dashem,przeciwnicy będą zdezorientowani dostaną też niezły dmg my uciekniemy a gdy będą nas gonić to dostaną jeszcze powracającymi żołędziami this is epic god :D.Będzie jednym z moich ulubionych bogów :D do których ostatnio dołączyła medusa.
16.05.2015 (14:12)
avatarHasira (642)
W ogóle to skakanie po gałęziach jest obowiązkowe czy można zeskoczyć z jakiejś wcześniej? Na Conquest to może jest to fajne bo bez problemu przeskakuje pół mapy ale na Arenie... Będzie za mało miejsca i będzie musiał albo jakoś na około skakać albo skakać i wracać co będzie co najmniej śmieszne xD
16.05.2015 (16:04)
avatarRyszardzislaw (304)
Jeżeli podczas wykonywania skoku nie ma pod Tobą żadnego rywala to po prostu skaczesz na dalszą gałąź. Jeśli natomiast w miejscu przez Ciebie zaznaczonym jest wróg wtedy zeskakujesz na niego zadając mu dmg, bez znaczenia czy to był skok pierwszy czy drugi. Tak więc, jeśli przy pomocy ulta chcemy uciec trzeba uważać, żeby przypadkiem nie zaznaczyć obszaru gdzie stoi inny wróg. ;) Z tymi 3 skokami chodzi o to, że po prostu jest to maxymalna liczba skoków, jakie można wykonać. Zeskoczyć można wcześniej, o ile jak pisałem na wyznaczonym obszarze znajduje się jakiś wróg (ciekawe czy jak przypadkiem zechcemy przeskoczyć na gałąź gdzie akurat był niewidzialny loki/ao czy na niego zeskoczymy xd). Co do tego, że przeskoczy pół mapy conq to raczej wątpię. Moim zdaniem będzie on w stanie przeskoczyć maxymalnie z jednej linii na drugą (natomiast na siege będzie to miazga). Ogółem jeśli już pierwszym skokiem wylądujemy na wrogu ult trwa bardzo krótko, więc myślę, że combo athena ult+ratatoskr ult (tak żeby oboje wylądowali praktycznie jednocześnie) jak najbardziej wchodzi w grę, trzeba będzie przetestować w praktyce.
16.05.2015 (16:22)
avatarSOULREAVERPL (34)
Mi z przejściem pół conquesta chodziło mi z dashem.A co do hasira to czy śmieszne no nie wiem możesz tym zdezorientować oponenta skacząc cały czas obok niego i wpędzisz go tym w zakłopotanie jak będziesz to szybko robił oczywiście i nagle na niego łup i nie będzie nawet wiedział gdzie uciekać,a nawet będzie zdezorientowany całą sytuacją a zanim się zorientuje co się właściwie stało to go skilami i basicami dobijesz.
16.05.2015 (16:33)
avatarlukora (53)
Wie ktoś o co chodzi?
Smite is out waiting for data next patch coś tam pisze z pamięci bo nie ma mnie przy kompie
16.05.2015 (18:49)
avatarHasira (642)
W ogóle z tym ultem wiewióra i z gałęziami mogliby zrobić jakiś fajny fiuczer w stylu "tym na więcej gałęzi skacze tym zadaje większy/mniejszy damage". Byłoby na pewno ciekawiej bo teraz to taki zwykły jest ten ult, taki jak ma Thanathos, Apollo tylko animacja po prostu inna. Ba, tamci mają jakieś dodatkowe efekty (Thanathos stunuje, Apollo wyrzuca w powietrze) a wiewiór nic nie ma :(

Tak czy siak chciałabym go już zobaczyć w grze, osoby, które nie czytają spoilerów pewnie złapią "wtf" jak zobaczą, że dodali "boga" wiewióra XD Mam nadzieję, że serio nie przyjdzie czekać do 2 czerwca, nie wiem co w nim może być OP, skille na pewno nie są, ewentualnie przeliczniki :P
16.05.2015 (18:55)
avatarmateo (69)
Wiewiór już jest na PTS, więc można poczuć "moc orzechów":p
16.05.2015 (20:33)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Hasira-ult apollo nie podrzuca od sezonu 2. Taki nerf.
16.05.2015 (21:50)
avatarnezcha (37)
A ja mam do was pytanko. Nie wiedzialem, gdzie to napisać, więc zrobię to tu.
Jak można użyć w grze "odgłosów" typu chrząknięcie, potakiwanie, zaskoczenie itd. Są one nagrane na filmikach z prezentacjami voicepackow do skinów, np od datamining.
16.05.2015 (23:41)
avatarlukora (53)
VET i VEJ oto ci chodzi?
Rata fajny pierwszy mecz nim 17/5 za dużo wali ze skilli przesłodki VP
VRR- run awayyyyy słodko powiedziane
17.05.2015 (10:38)
avatarnezcha (37)
Chodzi mi o te dźwięki, podam na przykładzie nowego skinu do aphro
https://www.youtube.com/watch?v=2EkkjmDCQTs
Od 8:40.
17.05.2015 (13:38)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!