[Poradniki] Strategie w early game z Dignitas oraz Variety

Dodane przez  Execution 03.07.2017 (20:57)

Artykuł jest tłumaczeniem poradnika z strony Team Dignitas. Link do orginału jeśli ktoś by chciał poczytać: http://team-dignitas.net/articles/blogs/Smite/11311/early-game-smite-strategies-with-dig-variety

 

Early game w Smite jest najczęściej doświadczaną fazą gry lecz również najczęściej niezrozumiałą. Wiele graczy pojmuje ją jako coś przez co trzeba przejść by znaleźć się w głównej części rozgrywki, aczkolwiek early jest aktualnie bardzo ważne więc dobrze sprawdzają się wtedy różne strategie które pomogą wygrać grę. Zadano zatem kapitanowi Team Dignitas kilka pytań mających na celu stworzenie poradnika właśnie dla Was. 

 

Czy naprawdę early game jest tak znaczące?

Według Variety "pierwsze kilka poziomów jest najważniejszymi i bardzo znaczącymi poziomami w grze. Możliwość zdobycia 5 poziomu przed twoim przeciwnikiem często oznacza, że będziesz posiadać presję na całej mapie i zdobyć jakieś cele na niej"

Droga do 5 poziomu stała się jedną z najważniejszą częścią gry, głó...

Komentarze (1) Czytaj dalej

[Poradnik] A słowo Thota stało się ciałem i tak oto powstał Smite cz.2

Dodane przez  Execution 14.04.2017 (11:08)

Część druga który kończy podstawowe mechaniki w Smite. W kolejnych częściach przejdziemy już do Struktur itp. Zapraszam do lektury.

 

Zwiększenie i redukcja leczenia

 

Sposób zwiększania i redukowania leczenia w Smite działa na bardzo podobnej zasadzie jak zwiększanie i redukowanie szybkości ataku. Jest jednak jeden mały wyjątek.

 

Zarówno zwiększenie i zmniejszenie leczenia działa na zasadzie bazowej ilości leczenia. Przykładowo 250 leczenia z 20% zwiększeniem wyleczy Cię za: 250 * 1,2 = 300....

Komentarze (4) Czytaj dalej

[Poradnik] A słowo Thota stało się ciałem i tak oto powstał Smite cz.1

Dodane przez  Execution 13.04.2017 (11:17)

Jest to pierwsza część artykułu wykonanego przez FlareB00t i przetłumaczona na język polski.  Jeśli wszystko się uda jutro będzie kolejna część więc wyczekujcie :)  Cały artykuł ma charakter mocno teoretyczny i mówi o nieco bardziej zaawansowanych mechaniakch gry z którymi nie każdy raczej ma do czynienia, bądź nie zwraca na nie nawet uwagi. Zapraszam do lektury.

 

Podstawowe mechaniki

 

Protekcje, redukcja obrażeń i penetracja

 

W Smite jest kilka różnych sposobów by zredukować ilość obrażeń które otrzymasz od wroga. Pierwszym najbardziej oczywistym jest nie danie się trafić, jednakże jak wiadomo n...

Komentarze (1) Czytaj dalej

[Poradnik] Racer Rumble - garść porad

Dodane przez  PanSIlent 09.04.2017 (10:37)

Wraz z patchem 4.6 zostanie wprowadzona nowa Przygoda, która potrwa cały miesiąc. Dla fanów palonej gumy to świetny okres. Dzięki łatwiejszym i bardziej przyswajalnym rozwiazaniom tryb to przyjemność w którą aż chce się grać. Ale wciąż przynosi pytania na które czuję sie w obowiązku odpowiedzieć.

 

Czy muszę kupić Apollo Bundle aby wziąść udział w wyścigach?

  • Nie, skądże. Udział jest darmowy. Bundle to tylko "wisienka na torcie" którą możesz kupić aby uprzyjemnić sobie zwyczajnie gry na Conquestach czy Joustach.

 

Co wchodzi w skład Bundle?

  • Zawartość wypisałem w artykule z Patchem. Bundle zawiera skórkę Warda, Piedestał, Motyw muzyczny, Skórkę dla Apolla oraz Złoty Klucz.

 

Jak wygląda ten Ward i Piedestał?

  • Oto screenshoty z PTS. Ward przy postawieniu kręci sie i pali gumę a opona na piedestale również się obraca. Dodatkowo posiada mały samochodzik jeżdzący po trasie a rury wy...

Komentarze (3) Czytaj dalej

[Poradnik] Tierlista warriorów oraz guardianów

Dodane przez  Execution 07.03.2017 (16:55)

Ostatnia już tierlista przed najnowszym patchem. Później będę omawiał już tylko postaci które otrzymały jakiekolwiek zmiany bądź zmiany przedmiotów na nich wpłynęły. 

Uwaga, bogowie którzy są w A+ równie dobrze mogłyby się znaleźć w S- ale takowego tieru tutaj nie uwzględniam bo by był zbyt wielki zamęt. Tak samo jak w pewnych wypadkach A tier może sprawdzać się jak A+ itp. Miejcie to na uwadze.

Legenda:

SS - jest to bóg którym jest w stanie wygrać mecz sam. Nieważne jaka kompozycja zespołu będzie on pasował tam idealnie jak w każdy inny. Niewielu było bogów którzy byli w SS /np. release Guan/.

S+ - top tier, właściwie must have w zespole. Materiał na first pick'a bądź bana.

S - Trochę powyżej idealnego balansu. Będzie pasował takowy bóg do większości meczy. Często jest tak, że po zmianie jakiegoś przedmiotu czy delikatnym nerfie bóg ten jest idealnie zbalansowany.

A - idealny przykład...

Komentarze (6) Czytaj dalej

[Poradnik] Czego nie budować w early game?

Dodane przez  Execution 03.03.2017 (10:51)

Dla każdego coś dobrego dzisiaj, a Silent i tak będzie marudził. W oparciu o materiał DukeSloth'a przygotowałem polską wersję poradnika w którym omówię których przedmiotów nie warto budować w wczesnej fazie gry.

Wiele tych przedmiotów jest kierowana bezpośrednio do jakiejś klasy postaci, znajdą się również tutaj lepsze zamienniki dla tych przedmiotów.

 

 - w przypadku SUPPORTÓW. Tak, jest to świetny przedmiot dla solo laner'a, jednakże nie dla supporta. Jest w grze aktualnie wiele przedmiotów które pasują do supporta o wiele lepiej w początkowej fazie gry jak i również tańszych. Pomimo statystyk BoV jest to przedmiot dosyć drogi i nie daje w early tak wiele jak powinien. Nie oszukując się, na początku gry wiele  ludzi idzie bezpośrednio w BoV tylko i wyłącznie ze względua na CDR. W początkowych fazach gry w drużynie bardzo potrzebne są aury, a dla Ciebie jako supporta statystyki takie jak HP5 oraz Zdrowie. Najl...

Komentarze (0) Czytaj dalej

[Poradnik] Smite Season 4 tierlist - ADC

Dodane przez  Execution 03.03.2017 (9:53)

Na dzisiaj przygotowałem do Was tierlistę hunterów w oparciu oczywiście o własne gry, obserwacje, godziny spędzone na SPLu oraz kilku innych źródłach.

Legenda:

SS - jest to bóg którym jest w stanie wygrać mecz sam. Nieważne jaka kompozycja zespołu będzie on pasował tam idealnie jak w każdy inny. Niewielu było bogów którzy byli w SS /np. release Guan/.

S+ - top tier, właściwie must have w zespole. Materiał na first pick'a bądź bana.

S - Trochę powyżej idealnego balansu. Będzie pasował takowy bóg do większości meczy. Często jest tak, że po zmianie jakiegoś przedmiotu czy delikatnym nerfie bóg ten jest idealnie zbalansowany.

A - idealny przykład zbalansowanej postaci. Z reguły takie postacie zostają nietknięte przez dłuższy czas bo są po prostu trafione w punkt.

B - nieco słabsze niż zbalansowane postaci, aczkolwiek nadal można ich używać w niektórych przypadkach. Gracz który po...

Komentarze (3) Czytaj dalej

<< Pierwszy < Poprzednia [1 / 4] Następna > Ostatni >>