[Poradnik] Season Ticket w S5

Dodane przez  PanSIlent 29.01.2018 (9:10)

Udało mi się zebrać garść porad aby wyjasnić zakłopotanym o co chodzi z Season Ticketem w S5.
W S5 zbieranie FP staje na głowie, gdyż nie dostajesz 20 FP (40 z wykupionym Season Pass) za zwycięstwo ani 10 FP (20 z wykupionym Season Pass) za przegraną.

W tegorocznej wersji Ticketa punkty FP otrzymujesz poprzez skalowanie czasu gry. Odchodzimy od stałej wartości za zwycięstwo. Im więcej czasu trwa Twoja gra tym więcej punktów zdobędziesz. Za 13 minut gry dostałem 30 FP, zweryfikuję wartości gdy 5.1 wejdzie na główny serwer.

Bundle
Możesz zdobywać skórki bez wydania złamanego gema na Season Pass. Jednakże posiadanie go umożliwia znacznie szybsze i wygodniejsze zdobywanie FP. Dzięki niemu od razu dostaniesz w ręce limitowaną skórkę Star Salvager Skadi i zostaną Ci udostępnione zadania sezonowe oraz głosowanie na rozgrywkach.

Odznaki Drużynowe:
Ta wersja wprowadza dodatkowe bonusy odblokowywane poprzez kupno zestawu odpowiadającego profesjonalnym drużynom. Za 13 minut gry dostałem 6 punktów, zweryfikuję wartości gdy 5.1 wejdzie na główny ...

Komentarze (4) Czytaj dalej

[Poradnik] Shadows over hercopolis, jak to ugryźć?

Dodane przez  Ryszardzislaw 07.11.2017 (11:37)

Wkurzasz się, bo nie potrafisz przejść któregoś momentu w najnowszej przygodzie w Smite? Nie potrafisz znaleźć naprawdę dobrej kompozycji drużyny? W takim razie poświęć chwilę swojego cennego czasu na zapoznanie się ze wzkazówkami zawartymi w tym poradniku, a na pewno nie poczujesz się zawiedziony. Zacznijmy przygodę!

 

 

Na sam początek może przedstawię listę bogów, które przydają się na poszczególnych fazach gry. 

 

BOGOWIE MOCNI, GDY NIE MASZ PRZEDMIOTÓW/MASZ ICH MAŁO:

 

...

Komentarze (15) Czytaj dalej

[Poradniki] Strategie w early game z Dignitas oraz Variety

Dodane przez  Execution 03.07.2017 (20:57)

Artykuł jest tłumaczeniem poradnika z strony Team Dignitas. Link do orginału jeśli ktoś by chciał poczytać: http://team-dignitas.net/articles/blogs/Smite/11311/early-game-smite-strategies-with-dig-variety

 

Early game w Smite jest najczęściej doświadczaną fazą gry lecz również najczęściej niezrozumiałą. Wiele graczy pojmuje ją jako coś przez co trzeba przejść by znaleźć się w głównej części rozgrywki, aczkolwiek early jest aktualnie bardzo ważne więc dobrze sprawdzają się wtedy różne strategie które pomogą wygrać grę. Zadano zatem kapitanowi Team Dignitas kilka pytań mających na celu stworzenie poradnika właśnie dla Was. 

 

Czy naprawdę early game jest tak znaczące?

Według Variety "pierwsze kilka poziomów jest najważniejszymi i bardzo znaczącymi poziomami w grze. Możliwość zdobycia 5 poziomu przed twoim przeciwnikiem często oznacza, że będziesz posiadać presję na całej mapie i zdobyć jakieś cele na niej"

Droga do 5 poziomu stała się jedną z najważniejszą częścią gry, głó...

Komentarze (1) Czytaj dalej

[Poradnik] A słowo Thota stało się ciałem i tak oto powstał Smite cz.2

Dodane przez  Execution 14.04.2017 (11:08)

Część druga który kończy podstawowe mechaniki w Smite. W kolejnych częściach przejdziemy już do Struktur itp. Zapraszam do lektury.

 

Zwiększenie i redukcja leczenia

 

Sposób zwiększania i redukowania leczenia w Smite działa na bardzo podobnej zasadzie jak zwiększanie i redukowanie szybkości ataku. Jest jednak jeden mały wyjątek.

 

Zarówno zwiększenie i zmniejszenie leczenia działa na zasadzie bazowej ilości leczenia. Przykładowo 250 leczenia z 20% zwiększeniem wyleczy Cię za: 250 * 1,2 = 300....

Komentarze (4) Czytaj dalej

[Poradnik] A słowo Thota stało się ciałem i tak oto powstał Smite cz.1

Dodane przez  Execution 13.04.2017 (11:17)

Jest to pierwsza część artykułu wykonanego przez FlareB00t i przetłumaczona na język polski.  Jeśli wszystko się uda jutro będzie kolejna część więc wyczekujcie :)  Cały artykuł ma charakter mocno teoretyczny i mówi o nieco bardziej zaawansowanych mechaniakch gry z którymi nie każdy raczej ma do czynienia, bądź nie zwraca na nie nawet uwagi. Zapraszam do lektury.

 

Podstawowe mechaniki

 

Protekcje, redukcja obrażeń i penetracja

 

W Smite jest kilka różnych sposobów by zredukować ilość obrażeń które otrzymasz od wroga. Pierwszym najbardziej oczywistym jest nie danie się trafić, jednakże jak wiadomo n...

Komentarze (1) Czytaj dalej

[Poradnik] Racer Rumble - garść porad

Dodane przez  PanSIlent 09.04.2017 (10:37)

Wraz z patchem 4.6 zostanie wprowadzona nowa Przygoda, która potrwa cały miesiąc. Dla fanów palonej gumy to świetny okres. Dzięki łatwiejszym i bardziej przyswajalnym rozwiazaniom tryb to przyjemność w którą aż chce się grać. Ale wciąż przynosi pytania na które czuję sie w obowiązku odpowiedzieć.

 

Czy muszę kupić Apollo Bundle aby wziąść udział w wyścigach?

  • Nie, skądże. Udział jest darmowy. Bundle to tylko "wisienka na torcie" którą możesz kupić aby uprzyjemnić sobie zwyczajnie gry na Conquestach czy Joustach.

 

Co wchodzi w skład Bundle?

  • Zawartość wypisałem w artykule z Patchem. Bundle zawiera skórkę Warda, Piedestał, Motyw muzyczny, Skórkę dla Apolla oraz Złoty Klucz.

 

Jak wygląda ten Ward i Piedestał?

  • Oto screenshoty z PTS. Ward przy postawieniu kręci sie i pali gumę a opona na piedestale również się obraca. Dodatkowo posiada mały samochodzik jeżdzący po trasie a rury wy...

Komentarze (3) Czytaj dalej

[Poradnik] Tierlista warriorów oraz guardianów

Dodane przez  Execution 07.03.2017 (16:55)

Ostatnia już tierlista przed najnowszym patchem. Później będę omawiał już tylko postaci które otrzymały jakiekolwiek zmiany bądź zmiany przedmiotów na nich wpłynęły. 

Uwaga, bogowie którzy są w A+ równie dobrze mogłyby się znaleźć w S- ale takowego tieru tutaj nie uwzględniam bo by był zbyt wielki zamęt. Tak samo jak w pewnych wypadkach A tier może sprawdzać się jak A+ itp. Miejcie to na uwadze.

Legenda:

SS - jest to bóg którym jest w stanie wygrać mecz sam. Nieważne jaka kompozycja zespołu będzie on pasował tam idealnie jak w każdy inny. Niewielu było bogów którzy byli w SS /np. release Guan/.

S+ - top tier, właściwie must have w zespole. Materiał na first pick'a bądź bana.

S - Trochę powyżej idealnego balansu. Będzie pasował takowy bóg do większości meczy. Często jest tak, że po zmianie jakiegoś przedmiotu czy delikatnym nerfie bóg ten jest idealnie zbalansowany.

A - idealny przykład...

Komentarze (6) Czytaj dalej

<< Pierwszy < Poprzednia [1 / 5] Następna > Ostatni >>