[Poradnik] A słowo Thota stało się ciałem i tak oto powstał Smite cz.2

Dodane przez  Execution 14.04.2017 (11:08)

Część druga który kończy podstawowe mechaniki w Smite. W kolejnych częściach przejdziemy już do Struktur itp. Zapraszam do lektury.

 

Zwiększenie i redukcja leczenia

 

Sposób zwiększania i redukowania leczenia w Smite działa na bardzo podobnej zasadzie jak zwiększanie i redukowanie szybkości ataku. Jest jednak jeden mały wyjątek.

 

Zarówno zwiększenie i zmniejszenie leczenia działa na zasadzie bazowej ilości leczenia. Przykładowo 250 leczenia z 20% zwiększeniem wyleczy Cię za: 250 * 1,2 = 300....

Komentarze (4) Czytaj dalej

[Poradnik] A słowo Thota stało się ciałem i tak oto powstał Smite cz.1

Dodane przez  Execution 13.04.2017 (11:17)

Jest to pierwsza część artykułu wykonanego przez FlareB00t i przetłumaczona na język polski.  Jeśli wszystko się uda jutro będzie kolejna część więc wyczekujcie :)  Cały artykuł ma charakter mocno teoretyczny i mówi o nieco bardziej zaawansowanych mechaniakch gry z którymi nie każdy raczej ma do czynienia, bądź nie zwraca na nie nawet uwagi. Zapraszam do lektury.

 

Podstawowe mechaniki

 

Protekcje, redukcja obrażeń i penetracja

 

W Smite jest kilka różnych sposobów by zredukować ilość obrażeń które otrzymasz od wroga. Pierwszym najbardziej oczywistym jest nie danie się trafić, jednakże jak wiadomo n...

Komentarze (1) Czytaj dalej

[Poradnik] Racer Rumble - garść porad

Dodane przez  PanSIlent 09.04.2017 (10:37)

Wraz z patchem 4.6 zostanie wprowadzona nowa Przygoda, która potrwa cały miesiąc. Dla fanów palonej gumy to świetny okres. Dzięki łatwiejszym i bardziej przyswajalnym rozwiazaniom tryb to przyjemność w którą aż chce się grać. Ale wciąż przynosi pytania na które czuję sie w obowiązku odpowiedzieć.

 

Czy muszę kupić Apollo Bundle aby wziąść udział w wyścigach?

  • Nie, skądże. Udział jest darmowy. Bundle to tylko "wisienka na torcie" którą możesz kupić aby uprzyjemnić sobie zwyczajnie gry na Conquestach czy Joustach.

 

Co wchodzi w skład Bundle?

  • Zawartość wypisałem w artykule z Patchem. Bundle zawiera skórkę Warda, Piedestał, Motyw muzyczny, Skórkę dla Apolla oraz Złoty Klucz.

 

Jak wygląda ten Ward i Piedestał?

  • Oto screenshoty z PTS. Ward przy postawieniu kręci sie i pali gumę a opona na piedestale również się obraca. Dodatkowo posiada mały samochodzik jeżdzący po trasie a rury wy...

Komentarze (3) Czytaj dalej

[Poradnik] Tierlista warriorów oraz guardianów

Dodane przez  Execution 07.03.2017 (16:55)

Ostatnia już tierlista przed najnowszym patchem. Później będę omawiał już tylko postaci które otrzymały jakiekolwiek zmiany bądź zmiany przedmiotów na nich wpłynęły. 

Uwaga, bogowie którzy są w A+ równie dobrze mogłyby się znaleźć w S- ale takowego tieru tutaj nie uwzględniam bo by był zbyt wielki zamęt. Tak samo jak w pewnych wypadkach A tier może sprawdzać się jak A+ itp. Miejcie to na uwadze.

Legenda:

SS - jest to bóg którym jest w stanie wygrać mecz sam. Nieważne jaka kompozycja zespołu będzie on pasował tam idealnie jak w każdy inny. Niewielu było bogów którzy byli w SS /np. release Guan/.

S+ - top tier, właściwie must have w zespole. Materiał na first pick'a bądź bana.

S - Trochę powyżej idealnego balansu. Będzie pasował takowy bóg do większości meczy. Często jest tak, że po zmianie jakiegoś przedmiotu czy delikatnym nerfie bóg ten jest idealnie zbalansowany.

A - idealny przykład...

Komentarze (0) Czytaj dalej

[Poradnik] Czego nie budować w early game?

Dodane przez  Execution 03.03.2017 (10:51)

Dla każdego coś dobrego dzisiaj, a Silent i tak będzie marudził. W oparciu o materiał DukeSloth'a przygotowałem polską wersję poradnika w którym omówię których przedmiotów nie warto budować w wczesnej fazie gry.

Wiele tych przedmiotów jest kierowana bezpośrednio do jakiejś klasy postaci, znajdą się również tutaj lepsze zamienniki dla tych przedmiotów.

 

 - w przypadku SUPPORTÓW. Tak, jest to świetny przedmiot dla solo laner'a, jednakże nie dla supporta. Jest w grze aktualnie wiele przedmiotów które pasują do supporta o wiele lepiej w początkowej fazie gry jak i również tańszych. Pomimo statystyk BoV jest to przedmiot dosyć drogi i nie daje w early tak wiele jak powinien. Nie oszukując się, na początku gry wiele  ludzi idzie bezpośrednio w BoV tylko i wyłącznie ze względua na CDR. W początkowych fazach gry w drużynie bardzo potrzebne są aury, a dla Ciebie jako supporta statystyki takie jak HP5 oraz Zdrowie. Najl...

Komentarze (0) Czytaj dalej

[Poradnik] Smite Season 4 tierlist - ADC

Dodane przez  Execution 03.03.2017 (9:53)

Na dzisiaj przygotowałem do Was tierlistę hunterów w oparciu oczywiście o własne gry, obserwacje, godziny spędzone na SPLu oraz kilku innych źródłach.

Legenda:

SS - jest to bóg którym jest w stanie wygrać mecz sam. Nieważne jaka kompozycja zespołu będzie on pasował tam idealnie jak w każdy inny. Niewielu było bogów którzy byli w SS /np. release Guan/.

S+ - top tier, właściwie must have w zespole. Materiał na first pick'a bądź bana.

S - Trochę powyżej idealnego balansu. Będzie pasował takowy bóg do większości meczy. Często jest tak, że po zmianie jakiegoś przedmiotu czy delikatnym nerfie bóg ten jest idealnie zbalansowany.

A - idealny przykład zbalansowanej postaci. Z reguły takie postacie zostają nietknięte przez dłuższy czas bo są po prostu trafione w punkt.

B - nieco słabsze niż zbalansowane postaci, aczkolwiek nadal można ich używać w niektórych przypadkach. Gracz który po...

Komentarze (3) Czytaj dalej

[Poradnik] Smite Season 4 tierlist - magowie

Dodane przez  Execution 27.02.2017 (10:32)

Jako, że meta zmieniła się dość mocno w oparciu o trochę materiałów i własną wiedzę i obserwację przygotowałem dla Was tierlistę magów w oparciu już o patch 4.3. Meta oczywiście jest dynamiczna i zmienia się praktycznie nieco z każdym patchem więc jeśli checie tierlist reszty klas dajcie znać w komentarzu. Zapraszam do lektury.

 

Przede wszystkim zacznijmy od tego co te wszystkie oznaczenia znaczą:

SS - jest to bóg którym jest w stanie wygrać mecz sam. Nieważne jaka kompozycja zespołu będzie on pasował tam idealnie jak w każdy inny. Niewielu było bogów którzy byli w SS /np. release Guan/.

S+ - top tier, właściwie must have w zespole. Materiał na first pick'a bądź bana.

S - Trochę powyżej idealnego balansu. Będzie pasował takowy bóg do większości meczy. Często jest tak, że po zmianie jakiegoś przedmiotu czy delikatnym nerfie bóg ten jest idealnie zbalansowany.

A - idealny przykład zbalansowanej postaci. Z reguły takie postacie zostają nietknięte przez dłuższy czas bo są po prostu trafione w punkt.

B...

Komentarze (23) Czytaj dalej

<< Pierwszy < Poprzednia [1 / 4] Następna > Ostatni >>