[Konkurs] Stwórz własnego boga! - wyniki

Dodane przez  PanSIlent 30.04.2015 (13:43)

 

Yay, wyniki. W końcu. Doczekałem się.

Na tych leniuchów trzeba długo czekać.

 

Konkurs "Stwórz własnego boga" wygrywają:

 

AngelofStyks (37,5 pkt.) - 800 gemów oraz publikacja

Iris - Bogini Tęczy

 

QosmoAlone (34 pkt.) - 400 gemów

Set - Bóg Chaosu i Pustyń

 

Sinnero (33 pkt.) - 200 gemów

Frigg - Bogini Opiekunka

 

 

Wszystkie prace są dostępne do pobrania i przejrzenia pod tym linkiem:

http://www40.zippyshare.com/v/sWoobq5d/file.html

 

Dodatkowo 4 wyróżnione prace otrzymają kod beta do gry Heroes of the Storm do dowolnego wykorzystania. Owe prace to:

 

Carnage (Dobry pomysł na spalanie Many)

Grey (Ciekawa historia)

Ihjasty ( Papa Smerf, super oryginalność)

Sharothar (Styl pracy, epicki)

 

 

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie. Do zobaczenia w następnej edycji ;)

//PanSilent

 

 

Komentarze (26) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarlukora (54)
No nie udało się trudno gratulacje
30.04.2015 (13:49)
avatarBallcadeias (1272)
Tak naprawdę to ja wygrałem i zesztilowałem wszystkie gemory, lenny w obrazku zatwierdza.
30.04.2015 (13:51)
avatarAngelOfStyks (16)
aaa dzięki :)
Gratuluje innym!
30.04.2015 (14:17)
avatarHoneey (265)
Gratuluję zwycięzcom! Angel - Twoja praca jest megaepicka!
30.04.2015 (14:18)
avatarL4s3c7k4 (49)
gratulejszons to winners
30.04.2015 (14:21)
avatarRunini (72)
Epickości w niej nie ma, poza tym że skill'e są zbyt OP...
30.04.2015 (16:56)
avatarSharothar (250)
Szkoda że nie wygrałam :< Ale dziękuje za wyróżnienie ^^ to dużo dla mnie znaczy.Bo chyba jedyna coś narysowałam własnoręcznie a nie czerpałam z Wujka Google :D Szkoda że dopiero tablet zaczął mi działać w 2 ostatnie dni przed końcem xD Pisać musiałam w Paincie bo gimp strzelał fochy. Już ściskałam tekst żeby wpisać jak ma się to wizualizować bo nie starczyło by mi czasu by narysować poszczególne skille np. egzekucje Garma. ( Ale spoko kiedyś zrobiem i się na pewno pochwalę :D)Gemy by się przydały no ale trudno ( Brakuje mi 5 voicepacków ;__; na bogach których posiadam i chce Isis wampirkę, akurat uzbierałam 200 jak się skończyła promocja), muszę wyżebrać od mojego faceta. Siedzi w Anglii więc może mi zarobić xD Tam mają takie fajne doładowania gemów jak u nas startery do telefonów.
30.04.2015 (17:03)
avatarGlacio (553)
JAKBYM WIEDZIAŁ, ŻE MOGĘ DOSTAĆ KLUCZ DO HOTSA TO BYM BRAL W TYM UDZIAL :_ : A tak to po co by mi byly gemy :C
30.04.2015 (17:04)
avatarPanSIlent (1428)
Sharo, a nie wqrzysz się?
Sinnero wygrał, bo miał jedną dziesiątą punkta więcej :D
Ty mialaś 32,9 a Sinnero 33.

Glacio - kody to niespodzianka, bo dostałem je dość niedawno, dlatego nie poinformowałem. Ojej.
Kto wie, może jak ktoś nie będzie zainteresowany, to ci odda.
Zrób słodkie oczy i proś ;)
30.04.2015 (17:15)
avatarWonlann (212)
@Sharothar Ale wiesz że w Polsce tez sa takie doładowania? :d Nazywają się paysafecard :V
30.04.2015 (17:15)
avatarBallcadeias (1272)
Ale za Paysafe czasem musisz wybulić więcej żeby kupić 400 gemorów.
30.04.2015 (17:17)
avatarSharothar (250)
Ah ta jedna dziesiąta xD Nie no spoko nie jestem zawistna :D Przynajmniej to dla mnie też okazja pochwalenia się pracą. Ja sobie gemory jakoś zarobię, albo wyżebram. 200 gemów i tak by nie poratowało moich planów na wydatki xD Zresztą ile można wygrywać, konkursy jeszcze będą ^^ Szkoda że nie macie kodów na skórki, kiedyś na MMO24 wygrałam Odyna dla swojego faceta :D Ja sama rozdałam kiedyś kod do Alienware Ra i podarowałam znajomemu który kolekcjonuje skórki i tej akurat nie miał bo już nie dawali. Nawet nie wiecie jak się ucieszył ^^
30.04.2015 (17:22)
avatarSharothar (250)
http://www.smitecentral.com/fileuploads/images/content/635600376262646775.png Mówie o czymś takim. I można dostać to na miejscu w sklepach. Fakt że dla nas to drogo, ale jak ktoś ma dniówkę 90 funtów a wypłate co piątek to sobie może pozwolić :P
30.04.2015 (17:25)
avatarPanSIlent (1428)
Nigdy nie zaprzeczyłem. Kto wie, może niedługo będą giveawaye.
Do tego czasu wypatrujcie i bądźcie cierpliwi ;)
30.04.2015 (17:31)
avatarihjasty (907)
Ja coś wygrałem nie wierzę!!! ^^ Dzięki za wyróżnienie ;)
30.04.2015 (17:36)
avatarCarnage (1)
spox, kluczyk się przyda choć zawsze mogło być lepiej ;)
30.04.2015 (17:57)
avatarnatkos (10)
Ja Hotsa już mam ^^
Ktoś chęty do gry? Z przyjemnością pokażę o co chodzi i pogram :D Jak chcecie to zapraszać, nick to natkos#2154
30.04.2015 (18:45)
avatarGrey (12)
Dzięki za wyróżnienie. Gratuluje tym co wygrali, prośba można mi zmienić avatar na Neith karnawałową?
30.04.2015 (18:52)
avatarGrey (12)
A klucze beda wysyłane na mail czy tutaj?
30.04.2015 (19:02)
avatarPanSIlent (1428)
Indywidualne avatary są dostępne tylko dla redakcji i adminów.
Zawsze można przysłużyć się dla portalu i zaskarbić sobie moją dźwięczność ;)
Kody wyśle na PW lub mail. Mi to rybka.
30.04.2015 (19:03)
avatarSinnero (1)
Dzięki bardzo za docenienie pracy. Gratulacje dla pozostałych i oby więcej takich konkursów.
30.04.2015 (19:35)
avatarQosmoAlone (48)
Yay, drugie miejsce. Widzę, że punktacja wśród wygranych była zbliżona. Gratulacje wszystkim!
30.04.2015 (21:51)
avatarGlacio (553)
Jeśli ktoś nie chce kluczyka do Hotsa, chętnie zaadoptuję :(
30.04.2015 (23:47)
avatarkuba0627 (8)
Jeśli chcecie kluczyki to macie:
1. YFT7ZB-K7MF-HXBBVE-K9XZ-88N877
2. 6ERDBR-9ZD4-GGKMRR-79R8-JPNGBB
3. TB9JFN-W7TV-FPFZHW-68VT-X2HKTV
4. EP6KBJ-TW4K-DX68DE-DZ6Z-VPGXDZ
01.05.2015 (0:04)
avatarPanSIlent (1428)
Nagrody poszły. Poczta Smajtbilda miała focha, więc musiałem wysyłać nagrody z prywatnego maila, lel.
Miłej zabawy.

Tak po prawdzie te kody nie mają już aż tak dużej wartości, więc nawet nie przeszkadza mi otwarta darowizna. Są taką nagrodą pocieszenia dla tych, co mieli dobre prace, ale nie na tyle, aby zagrzać miejsce na podium.
01.05.2015 (9:37)
avatarMichalM (88)
Ja już umieszczałem te kody na innym forum, ale może jeszcze nie wszystkie były wykorzystane:
1. EVRE9C-J7HD-RNYCN8-6WXB-6JHGRM
2. XGRXPG-2W4G-GDHJCM-DBCJ-H8XKV7
3. W64TTK-MVY6-77EY8Y-WX8W-HMWVWC
4. 6E8R9G-JPF4-HJ4R7V-4ZJW-R8FEYK
01.05.2015 (12:34)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!