Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży?

storytelling w biznesie

Storytelling w biznesie

storytelling w biznesieJednym ze skutecznych sposobów na szkolenie pracowników może być storytelling. Jest to umiejętność, która polega na stworzeniu oraz opowiedzeniu historii, która może zainspirować pracowników, poprawić zaangażowanie, pokazać ciekawe rozwiązania związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta. Często storytelling w biznesie to ciekawe historie, które mogą być dopasowane do typu szkolenia, danej branży, celów jakie chce osiągnąć firma organizująca szkolenie dla swoich pracowników. Często historia posiada głównego bohatera, opis jego historii, sposób rozwiązywania problemów oraz wyciągnięcie wniosków, morał z całej historii.

Czym jest storytelling w biznesie?

storytelling w biznesieStorytelling wykorzystywany jest powszechnie w marketingu, reklamie, dzięki niemu możemy stworzyć sytuację, pokazać przydatność danego produktu. Niekiedy chcemy w ten sposób odpowiedzieć klientowi co może wybrać, dlaczego potrzebuje danego towaru, w ten sposób zaprezentujemy jego funkcjonalności oraz pokażemy wyjątkowość zastosowanych technologii, nowoczesne podejście do projektowania. Często storytelling w biznesie może być stosowany przez osoby, które pracują w sprzedaży bezpośredniej, dzięki czemu mogą łatwiej, w bardziej przystępny sposób opowiedzieć o produkcie, wymienić jego zalety.

Redakcja SmiteBuild.pl