Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja

Uczenie maszynowe

Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja – wpływ na zachowania konsumentów

Uczenie maszynoweUczenie maszynowe i sztuczna inteligencja zapewniają znaczący postęp w obszarach przetwarzania języka naturalnego, rozpoznawania obrazów i tłumaczenia języków. Technologie te są również stosowane w różnych obszarach zachowań konsumentów, w tym w sugestiach produktów, ocenach produktów i wyszukiwaniu zakupów. Uczenie maszynowe to potężna technika, która wykorzystuje dane do generowania „przekonań” lub „progów”, które można wykorzystać do wyciągania wniosków na temat innych danych. Na przykład, gdy firma zaczyna sprzedawać produkty o wysokim poziomie sztucznej inteligencji, zaczyna również gromadzić dane, które pozwolą jej generować „przekonania” na temat tych produktów. Na przykład kampania marketingowa może zbierać dane o tym, jak często konsumenci klikają określony produkt, aby sprawdzić, czy nadaje się on jako „torba na zakupy”.

Jak można wykorzystać uczenie maszynowe do „trenowania” systemu AI?

Uczenie maszynoweUczenie maszynowe może być również wykorzystywane do „trenowania” systemu sztucznej inteligencji w celu wykonywania określonych zadań, takich jak polecanie określonego rodzaju produktu lub usługi, gdy użytkownik wpisze „rekomendacje produktów” w wyszukiwarce. Nowe technologie, podobnie jak nowe formy mediów, umożliwiają wydajniejsze i skuteczniejsze sposoby prowadzenia działalności gospodarczej. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak pomagają one firmom osiągnąć ich cele. Na przykład transformacja cyfrowa pozwoli nam wyeliminować wiele fizycznych przedmiotów z naszego codziennego życia, co pozwoli nam zaoszczędzić czas na inne ważne czynności. Wynik? Więcej czasu na autorefleksję, rozwój i bliższe relacje. Internet rzeczy ułatwia tę transformację. Oznacza to, że Twoja firma odnotuje zwiększony ruch we wszystkich kanałach i będzie bardziej skłonna do sprzedaży. Sztuczna inteligencja, Blockchain i wirtualna rzeczywistość to inne technologie, które zmienią sposób, w jaki dziś robimy zakupy.

By Redakcja SmiteBuild.pl